Tiez vidim v povodnom obrazku ucelovu skratku ako elektricka energia ide rovno do auta, oproti okluke, ako sa do auta dostane vodik. Spravodlivo by bolo treba dokreslit proces vyroby baterky, kym sa dostane do auta.<div><br></div><div><div><br></div><div>miro<br><br>Používateľ d.petr <<a href="mailto:d.petr@post.cz">d.petr@post.cz</a>> sobota 7. septembra 2024 napísal:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Já naopak považuji baterková auta za slepou cestu, která bude časem opuštěna.<br>
P.<br>
<br>
<br>
Petr Labaj napsal(a) dne 06. 09. 24 v 22:13:<br>
> Snad v pátek snesete menší obrázek.<br>
> <br>
> Jsem dlouhodobě velkým skeptikem kolem využití H2 v dopravě.<br>
> V individuální úplně, ale i v těžké (kamiony, lokomotivy).<br>
> <br>
> Na solárnickém fóru se objevil tenhle pěkný obrázek.<br>
> U vymazlené Toyoty je to celkem očekávaný výsledek, věnují se tomu dlouho.<br>
> Ale u toho BMW mi to naopak přijde jako úplná tragédie.<br>
> Že by Evropa zaspala nejen v elektromobilech, ale i v autech na vodík?<br>
> <br>
> PL<br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div>