<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Klidně s Vámi uzavřu notářsky ověřenou sázku, že rozvoj nasazenà BEV
bude probĂhat násobnÄ› rychleji neĹľ u nasazenĂ H2 aut.<br>
;-)<br>
<br>
PL<br>
<br>
*******************<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 7.9.2024 v 23:50 Pavel Kořenský
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:9f409f14-b0a4-4a6c-91a1-8509f48761b1@dator3.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<div class="moz-cite-prefix">ZdravĂm,</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">mĹŻj skromnĂ˝ odhad je, Ĺľe aĹľ se
lidstvo vyblbne s autĂÄŤkama na baterky a penĂze se zaÄŤnou
investovat jinĂ˝m smÄ›rem, nebudeme muset na vĂ˝voj vodĂkovĂ©ho
spalovacĂho motoru ÄŤekat moc dlouho.</div>
<div class="moz-cite-prefix">Ať už to bude nějaká variace na
klasickĂ˝ motor s vnitĹ™nĂm spalovánĂm nebo tĹ™eba turbina s
atmosfĂ©rickou pĹ™evodovkou. TÄ›ch prototypĹŻ z poslednĂch let je
dost a technologie je časem prověřená. Tedy až na uskladněnà a
rozvod kapalnĂ©ho vodĂku.</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">ZdravĂ PavelK</div>
<div class="moz-cite-prefix">Â <br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 07.09.2024 v 22:32 AZE napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:931230C63A774044902A3462E3698BCF@DELL">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
charset=UTF-8">
<div dir="ltr">
<div style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR:
#000000">
<div>Ano. A také proces výroby palivových článků, filtrů pro
kyslĂk, tlakovĂ˝ch nádob a i tÄ›ch bateriĂ, ty tam jsou
takĂ©, i kdyĹľ menšĂ.</div>
<div>aze</div>
<div style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none;
FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal;
COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
<div style="FONT: 10pt tahoma">
<div>Â </div>
<div style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<div style="font-color: black"><b>From:</b> <a
title="sinkomiro@gmail.com"
href="mailto:sinkomiro@gmail.com"
moz-do-not-send="true">Miroslav Ĺ inko</a> </div>
<div><b>Sent:</b> Saturday, September 07, 2024 10:14
PM</div>
<div><b>To:</b> <a title="hw-list@list.hw.cz"
href="mailto:hw-list@list.hw.cz"
moz-do-not-send="true">HW-news</a> </div>
<div><b>Subject:</b> Re: [OT] Elektromobil vs. auto na
vodĂk</div>
</div>
</div>
<div>Â </div>
</div>
<div style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none;
FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal;
COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">Tiez
vidim v povodnom obrazku ucelovu skratku ako elektricka
energia ide rovno do auta, oproti okluke, ako sa do auta
dostane vodik. Spravodlivo by bolo treba dokreslit proces
vyroby baterky, kym sa dostane do auta.
<div>Â </div>
<div>
<div>Â </div>
<div>miro<br>
<br>
PouĹľĂvateÄľ d.petr <<a href="mailto:d.petr@post.cz"
moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">d.petr@post.cz</a>>
sobota 7. septembra 2024 napĂsal:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="PADDING-LEFT:
1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc
1px solid">Já naopak považuji baterková auta za
slepou cestu, která bude časem opuštěna.<br>
P.<br>
<br>
<br>
Petr Labaj napsal(a) dne 06. 09. 24 v 22:13:<br>
> Snad v pátek snesete menšà obrázek.<br>
> <br>
> Jsem dlouhodobÄ› velkĂ˝m skeptikem kolem vyuĹľitĂ
H2 v dopravÄ›.<br>
> V individuálnà úplně, ale i v těžké (kamiony,
lokomotivy).<br>
> <br>
> Na solárnickém fóru se objevil tenhle pěkný
obrázek.<br>
> U vymazlené Toyoty je to celkem očekávaný
výsledek, věnujà se tomu dlouho.<br>
> Ale u toho BMW mi to naopak přijde jako úplná
tragédie.<br>
> Že by Evropa zaspala nejen v elektromobilech,
ale i v autech na vodĂk?<br>
> <br>
> PL<br>
</blockquote>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</blockquote>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>