<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<p><font face="Arial">Jsem přesvědčen, že ano. Mám baterii 20 článků
LiFePo 204Ah a potřeboval jsem ji rozšířit na 24 článků. Ale ty,
co jsem nyní sehnal mají 230Ah. Balancer je srovnal ve stavu
nabití, při úplném vybití ještě něco mají a bms prostě baterii
vypne.</font></p>
<p><font face="Arial">Myslím, že pro Vás by byl ještě lepší </font><a
href="https://www.mivvyenergy.cz/cs/lithiove-clanky/clanky-18650/clanek-li-ion-2600mah-30a-36v-sony-18650.html">Li-Ion
2600mAh 30A SONY 18650 - mivvyENERGY.cz</a></p>
<p>Je to SONY, snese 30A, má 2,6Ah a je levnější.<br>
</p>
<pre class="moz-signature" cols="72">Martin Záruba</pre>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 18.8.2024 v 9:36 ajtservis
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:124b4c7d-138a-7faa-4f0a-bdebd502732b@ajtservis.cz">tak
jsem jenom spatne pochopil jak je to propojeny.
<br>
ten jeden dvou_clanek ma tech 0,4V a nic do nej nejde natlacit.
<br>
muzu dat jako nahradu stejnej samsung, kdyz delaj uz misto 2000mA
2500mA, proud max. 20A je stejnej ?
<br>
maj ho v TME ve vetsim mnozstvi, tak snad budou ok.
<br>
t.
<br>
<br>
Dne 17.08.2024 v 14:29 ajtservis napsal(a):
<br>
<blockquote type="cite">uz letuju dratky na jednotlive clanky a
zkusim jak se budou nabijet. pokud by byl vadny clanek, asi to
bude poznat na rychlosti nabijeni.
<br>
jen ta elektronika ted ma na te propojce ma 0,4V. nevim jestli
se to pokusi ta nabijecka resetovat a pak to zase sama nastavi.
<br>
uvidime.
<br>
t.
<br>
<br>
Dne 17.08.2024 v 14:06 Pavel Kratochvíl napsal(a):
<br>
<blockquote type="cite">Nějak podobně se chovala moje
baterka Greenworks 80V/5Ah (20S2P) a bylo to tím, že jeden
článek v jedné paralelní sekci byl vadný. Problém je, že při
těch proudech to ten funkční článek brzo vzdá a elektronika
baterku vypne - tj. projev byl, že baterka málo vydržela.
<br>
A nešla pak taky nabít, nabíječka spolu s elektronikou baterky
nějak poznala, že je tam vadný článek, nabíječka chvíli různě
blikala (v návodu jako testování baterky) a buď se rovnou
rozsvítila závada baterie, nebo začala nabíjet a závada se
rozsvítila cca po minutě - v té postižené paralelní dvojici
šlo napětí asi rychle nahoru, nabíječka je dost výkonná (cca
5A).
<br>
Mám ještě druhou baterku, tu když dám do nabíječky tak
kontrola je hotová za 2 sekundy a hned se začne nabíjet.
<br>
Baterku jsem opravil výměnou obou (pro jistotu) článků a od té
doby je vše OK.
<br>
<br>
Pavel
<br>
<br>
---------- Původní e-mail ----------
<br>
Od: ajtservis <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:info@ajtservis.cz"><info@ajtservis.cz></a>
<br>
Komu: hw konfera <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:hw-list@list.hw.cz"><hw-list@list.hw.cz></a>
<br>
Datum: 17. 8. 2024 11:22:07
<br>
Předmět: zavada akumulatoru HECHT 40V / elektronika ?
<br>
<br>
<br>
hezky vikend.
<br>
vcera jsem vyhnal syna posekat travnik a prisel za chvili,
ze prvni
<br>
baterka li-ion HECHT 40V nejak brzo dosla.
<br>
nabijecka ji odmitla nabijet, respetive ruzne poblikava a
porad sviti
<br>
jedna ledka za ctyr. zmeril napeti na svorkach 32,8V coz
neni u 10s
<br>
baterky snad nic kritickeho.
<br>
po otevreni baterky maji serioparalelni clanky 2 x 10,
vsechny rozumne
<br>
napeti okolo 3,6V. ale na jedne seriove propojce, na
obrazku B5 + B6 je
<br>
pouze 0,4V. nevim jak je ta elektronika zapojena, ale
napadlo me, ze
<br>
treba odpojila nejaky clanek a ted by bylo potreba ji
nejak
<br>
"restartovat". pri pokusech jestli jsou clanky ochotne se
nabijet
<br>
naprimo je vse ok. dokonce bych prisahal, ze na chvili pri
<br>
laborovani to
<br>
rozponeji 0,4V zmizelo, pak jsem rychle dal baterku na
nabijecku, ale
<br>
kulovy. na svorce "C" je u spravne baterky napeti 38,18v
pri celkovem
<br>
41,5v. u spatne je tam tech 0,4v. baterky mam 2ks, tak
jsem jeste
<br>
zmeril
<br>
napajeni elektoniky a je ok. mrknul termokamerou, tak obe
baterky
<br>
stejny
<br>
studeny.
<br>
jak postupovat ted dal ? zkusit externe nabit vsechny
clanky na vyssi
<br>
stejne napeti ? co je tam za chytrost ? tak hlave, ze
clanky jsou
<br>
snad ok.
<br>
t.
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.rajce.idnes.cz/tomik-k/album/hecht-40v-2024">https://www.rajce.idnes.cz/tomik-k/album/hecht-40v-2024</a>
<br>
_______________________________________________
<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
<br>
<br>
_______________________________________________
<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
<br>
</blockquote>
_______________________________________________
<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
</blockquote>
_______________________________________________
<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
</blockquote>
</body>
</html>