<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<div class="moz-cite-prefix">Tak snad vyreseno, koupen nize uvedeny
z Ali podle stitkovych udaju, po nasroubovani a nacvakani
konektoru funkce bez pripominek, test na 10km, akorat jsem zase
zmoknul ale to je ted normalni ;-)</div>
<div class="moz-cite-prefix">Maji to hezky vymysleny, kompaktni
vymenny dil bez dalsich komplikaci (kodovani, nastavovani...) Do
stareho jsem zacal dloubat ale je to vic desek nad sebou, hromada
dratu, celkem bez sance elektroniku rozumne zpristupnit. Mosfety
jsou TO220 na hlinikovem plechu a ten je pridelanej ke hlinikove
vanicce a to cele k hlinikovemu bloku. Chlazeni teda maji taky
vymysleny OK zda se.</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 01.06.2024 v 15:37 Petr Labaj
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:d30e2161-0a88-472e-cb98-e415b716f266@volny.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
Tak to na tom možná budete podobně jako já a budete odchytávat
CANbus komunikaci a dělat převodníky. ;-)<br>
Já to dělám kvůli velké baterce pro FVE, pro kterou si vyrábím
vlastní vysokonapěťovou BMS. U Vás s kolem na nízkém napětí to
bude asi snažší.<br>
<br>
Docela mě udivuje, že se dělají různé verze 43V a 48V. Ještě bych
chápal 36V a 48V, ale rozdíl 5V je už hodně malý na to, aby
existovala speciální verze.<br>
Tak držím palce.<br>
Nakonec když už víte za které dráty potahat, aby se to rozjelo,
tak Vás to neohrozí ani na delší trase, že byste zůstal viset v
půlce (a šlapat jste mezitím už předpokládám zapomněl).<br>
<br>
PL<br>
<br>
******************<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 1.6.2024 v 8:32 Jaroslav Buchta
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:6eb07b92-bd8e-406d-9b4e-a000e9cc902a@hascomp.cz">
<meta http-equiv="Content-Type"
content="text/html; charset=UTF-8">
<div class="moz-cite-prefix">Tak jsem to trosku trapil a zda se,
ze je to asi spis na strane controleru, kdyz jsem ho sundal,
byly draty trosku v chaosu a natlacene na sebe, ale izolace
vypada neporusena, tak nevim... Reagovalo to na poklep na
kostku elektroniky, kdyz jsem to trosku porovnal tak to ted
stabilne funguje ale neverim, ze to vydrzi - ta elektronika je
zalita a asi celkem neopravitelna, je to nektera z techto
verzi <a
href="https://vi.aliexpress.com/item/1005005102985699.html?spm=a2g0o.detail.pcDetailTopMoreOtherSeller.11.d760fhSxfhSxQO&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40000.327270.0&scm_id=1007.40000.327270.0&scm-url=1007.40000.327270.0&pvid=5a96747d-f96a-4c0e-9f2b-1d8d76da919d&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.327270.0,pvid:5a96747d-f96a-4c0e-9f2b-1d8d76da919d,tpp_buckets:668%232846%238107%231934&pdp_npi=4%40dis%21USD%2188.68%2188.68%21%21%21639.35%21639.35%21%402101fb1517172219496416285e8369%2112000031669127639%21rec%21CZ%21168115937%21&utparam-url=scene%3ApcDetailTopMoreOtherSeller%7Cquery_from%3A"
moz-do-not-send="true">BAFANG-Mid Motor Controller, UART and
CAN Protocol, 36V, 43V, 48V, 15A, 250W, M400, G330
(aliexpress.com)</a></div>
<div class="moz-cite-prefix">Neni to drahe ale horsi je, ze
vubec nevim, jak jsou ty jednotky kompatibilni s baterkama a
displejem (mam zrejme verzi s CAN)</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 31.05.2024 v 8:48 ajtservis
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:83f2b999-f939-fb05-10a3-80d071e2c927@ajtservis.cz">tady
pisou neco o vyrobni nedokonalosti a jak ji dopredu opravuji.
<br>
kdyby nahodou .. <br>
// <br>
8FUN, Bafang, EVBIKE nebo Apache) mají jednu výrobní
nedokonalost. Špatně nakrimpované konektory fází motoru. To
způsobuje u části motorů špatný chod a u některých se fáze
vypálí a musí se to opravit. Všechny motory, zakoupené u nás,
mají tento problém odstraněný! Troufáme si říct, že to řešíme
jediní na trhu. <br>
// <br>
<a class="moz-txt-link-freetext"
href="https://www.elektrokola-michal.cz/konverzni-kit-36v-250w-stredovy-motor-8fun/"
moz-do-not-send="true">https://www.elektrokola-michal.cz/konverzni-kit-36v-250w-stredovy-motor-8fun/</a>
<br>
t. <br>
<br>
Dne 31.05.2024 v 8:16 Jaroslav Buchta napsal(a): <br>
<blockquote type="cite">Taky mam cim dal vetsi podezreni, ze
je to kolem toho konektoru nebo v nem... Jednotka zda se
staticky vyhodnocuje senzory a zobrazuje nebo nezobrazuje
chybu, kdyz pomalu pootacim rotorem, tak chyba neni a v
jedne poloze pak je zobrazena, periodicky. <br>
Zacvicim s konektorem a treba to chvili funguje... Ale spis
jako by to bylo nespolehlive nekde v zalite casti, jak jsou
napojeny draty na piny asi. Ale nevim na ktere strane.
Samotny kabel je dobre fixovany a necekam, ze by se zlomil.
Ty dratky k senzorum jsou ale opravdu docela slabe a je jich
6 (+5V,GND,H1, H2, H3 a T - asi snimac teploty) Koliky jsem
trosku poohybal aby mely lepsi kontakt ale bez vlivu. Jeste
me napadl pripadny svod, faze jsou blizko ale ono to blbne i
staticky bez buzeni fazi evidentne. Ten konektor je asi
pekny Cinsky smejd, na internetu se tahle chyba resi docela
dost... <br>
No asi kouknu jeste do jednotky, jak je tam kabel napojen a
uz me napadlo to tak nejak propojit natvrdo ale kabel k
jednotce bych rad zachoval pro pripad vymeny motoru,
jednotka neni zrovna levna. <br>
<br>
Dne 31.05.2024 v 7:48 Pavel Urbančík napsal(a): <br>
<blockquote type="cite"> <br>
Nemuze byt zlomeny kabel? <br>
<br>
*From:*Hw-list <a class="moz-txt-link-rfc2396E"
href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz"
moz-do-not-send="true"><hw-list-bounces@list.hw.cz></a>
*On Behalf Of *Petr Labaj <br>
*Sent:* čtvrtek 30. května 2024 22:16 <br>
*To:* <a
class="moz-txt-link-abbreviated moz-txt-link-freetext"
href="mailto:hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">hw-list@list.hw.cz</a>
<br>
*Subject:* Re: Elektrokolo motor Bafang400 chyba hall
sensors <br>
<br>
Otočit s tím rukou a kuknout osciloskopem nejde? <br>
Na té fotce to vypadá, že to jsou 3-pinové TH Hallovky.
Tak to oťukat oscilem by nemuselo být tak náročné. <br>
Pokud se k tomu za chodu nedá dostat, tak naletovat na
pady tenké vodiče a vytáhnout to ven by snad mělo jít. <br>
<br>
PL <br>
<br>
******************** <br>
<br>
Dne 30.5.2024 v 21:36 Jaroslav Buchta napsal(a): <br>
<br>
No tak uz se mo pos... i elektrokolo, nejdriv chyba
vyskakovala <br>
sporadicky a treti den uz jsem se ani nerozjel... <br>
<br>
Badam uz druhy vecer, nejdriv jsem samozrejme vycistil
konektor, <br>
pak prepajel desticku se senzory a nakonec to vypada,
ze zalezi na <br>
poloze rotoru. Kdyz se jede kolem proti srsti, tak to
toci rotorem <br>
a na zaklade ruzne polohy sviti chyba nebo ne. Stejne
tek je to v <br>
zaberu nebo v chybe... Mam podezreni, jestli se treba
neco <br>
nezmagnetovalo nebo neodmagnetovalo, je to mozne? Ze
jsou treba 2 <br>
sepnute zaroven a je z toho chyba? <br>
<br>
Pro ilustraci, jde o tento dil, asi koupim nahradni
ale je to <br>
takove divne... Senzory jsou prilepene, zatmelene,
pridelane <br>
spagatama skrz vinuti, proste celkem
nerozebiratelne... Neseykal <br>
se s tim nekdo? <br>
<br>
Motor středového pohonu Bafang M400 Engine -
Elektrokola s.r.o. <br>
(elektrokolasro.cz) <br>
<a class="moz-txt-link-rfc2396E"
href="https://www.elektrokolasro.cz/10753,cz_motor-stredoveho-pohonu-bafang-m400-engine.html"
moz-do-not-send="true"><https://www.elektrokolasro.cz/10753,cz_motor-stredoveho-pohonu-bafang-m400-engine.html></a><br>
<br>
Ty koliky o prumeru necely 1mm na faze co asi davaji
10+ A asi <br>
taky Cinska sranda ;-) <br>
</blockquote>
</blockquote>
</blockquote>
</blockquote>
<br>
<br>
<fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</body>
</html>