<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Není podstatné proč tam není.<br>
    <br>
    V informačním systému na to není kolonka => nejde to.<br>
    Počítač říká, že to nejde. Tak to nejde. Počítače se nemýlí.<br>
    <br>
    PL<br>
    <br>
    ******************<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 26.4.2024 v 16:20 V P napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:6Dj.Hr11.1BxaGDwS0TX.1cAxXB@seznam.cz">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      Je to tak, neni tam na to kolonka. 
      <div>Je to chyba zakanika nebo poskytovatele sluzby ze na to neni
        kolonka ?
        <div><br>
        </div>
        <div>Zasilkovna tam tu kolonku ma.<br>
          <br>
          -- <br>
          -----------------------------------------<br>
          Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách -
          <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.pojezdy.eu">http://www.pojezdy.eu</a><br>
          <br>
          <aside>---------- Původní e-mail ----------<br>
            Od: Petr Labaj <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:labaj@volny.cz"><labaj@volny.cz></a><br>
            Komu: <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a><br>
            Datum: 25. 4. 2024 21:19:18<br>
            Předmět: Re: [OT] a zase pošta</aside>
          <br>
          <blockquote data-email="labaj@volny.cz">A kam by tak asi
            napsali tu adresu, na jakou se to má poslat v případě <br>
            nepřevzetí?
            <br>
            V informačním systému na to není kolonka...
            <br>
            <br>
            PL
            <br>
            <br>
            *******************
            <br>
            <br>
            Dne 25.4.2024 v 20:41 V P napsal(a):
            <br>
            > Dnes mi z posty dorucili zamitnuti reklamace zasilky
            "Balikovna" <br>
            > kterou pred mesicem vyzvedli z pobocky kde si ji
            zakaznik nevyzvednul <br>
            > a pak se nedelo nic. V zamitnuti neopomeli zminit ze je
            reklamace <br>
            > neduvodna protoze zasilka je prece ulozena na poste a
            tak si nemam <br>
            > duvod stezovat - a taky ze jo, dneska tam naskocil
            zaznam ze se <br>
            > objevila na poste.
            <br>
            >
            <br>
            > PS: Ponekud mne prekvapil zpusob vyrizovani
            nevyzvednutych zasilek <br>
            > Balikovny. Pokud by nekoho napadlo napriklad poslat
            touto sluzbou <br>
            > balik z dovolene a vlozit ho do jejich boxu, nedelejte
            to - pokud jej <br>
            > adresat nevyzvedne tak se balik vrati na postu v okoli
            toho boxu. <br>
            > Zmena neni mozna ... a nastavit si pri podani kam se ma
            balik pripadne <br>
            > vratit taky ne.
            <br>
          </blockquote>
        </div>
      </div>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>