<div dir="auto">Dovolal jsem se na servis Samsungu a mám na dnešek na 11:00 domluveno, že se mi na to dalkove přes WiFi podívají. To jsem teda zvědavý, na co přijdou. Podle informací na webu se nejedná o neznámou závadu, je tam toho o USB portu a jeho nefunkčnosti docela dost.</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne so 13. 4. 2024 7:27 uživatel ajtservis <<a href="mailto:info@ajtservis.cz">info@ajtservis.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">u mobilu jde vetsinou najit servis, kde opravu, po predchozim <br>
naplanovani, udelaji "na pockani", tedy treba i pulden. ale da se to <br>
vydrzet a udelat si vylet.<br>
u USB by asi nebyl problem i za sve ve znackovem servisu, i pokud nemaji <br>
zrovnu smlouvu na vas mobil. vsechno lepsi nez resit posilani, <br>
zalohovani atd.<br>
t.<br>
<br>
Dne 13.04.2024 v 7:22 Jirka Mww napsal(a):<br>
> Ahoj Honzo,<br>
> máš zřejmě pravdu, našel jsem na netu spoustu podobných informací. Mobil <br>
> je v záruce,ale problém je v tom,že ho nutne potřebuji a někam ho poslat <br>
> bude problém.Nabijeni ale normálně funguje, takže asi odešlo něco dal v <br>
> USB komunikaci až za konektorem. Asi si budu muset na dobu řešení <br>
> reklamace koupit něco jiného nebo vyhrabat starý Huawei, který pět let <br>
> fungoval bez problémů a nahradil jsem ho jen kvůli tomu Android Auto.<br>
> <br>
> Dne pá 12. 4. 2024 21:39 uživatel Jan Kuba <<a href="mailto:honza.kuba@gmail.com" target="_blank" rel="noreferrer">honza.kuba@gmail.com</a> <br>
> <mailto:<a href="mailto:honza.kuba@gmail.com" target="_blank" rel="noreferrer">honza.kuba@gmail.com</a>>> napsal:<br>
> <br>
>     Jirko je vadný USB konektor na telefonu. Jestli je to v záruce tak<br>
>     reklamovat, jinak se nechá objednat díl který si můžeš sám vyměnit,<br>
>     není s tím až takový problém pokud na to máš vercajk. Bohužel tím ty<br>
>     Samsungy trpí,  já vím o dvou nebo třech lidech kteří už s tím<br>
>     problém měli. Naštěstí se k tomu Samsung staví čelem a ty opravy  v<br>
>     záruce řeší promtně. Ještě je tam další problém s GPS anténou. Stačí<br>
>     nėjaký nešikovný pád z výšky a ta anténa praská takže to je pak<br>
>     hodně málo citlivé.<br>
> <br>
>     pátek 12. dubna 2024 Jirka Mww <<a href="mailto:jirka.mww@gmail.com" target="_blank" rel="noreferrer">jirka.mww@gmail.com</a><br>
>     <mailto:<a href="mailto:jirka.mww@gmail.com" target="_blank" rel="noreferrer">jirka.mww@gmail.com</a>>> napsal(a):<br>
> <br>
>         Dobrý den,<br>
> <br>
>         potkala mne taková nemilá věc :  Mám od Vánoc nový mobil Samsung<br>
>         S22 , Ježíšek mi ho koupil hlavně kvůli navigaci přes<br>
>         Android Auto, která u předchozího mobilu Huawei P20 nešla,<br>
>         muselo se tam Android Auto periodicky doinstalovávat, protože to<br>
>         vždycky po nějaké době přestalo fungovat.<br>
>         S tím S22  to fungovalo dobře, až do minulého týdne, kdy jsem<br>
>         jel na letiště do Prahy a potřeboval jsem pomocí navigace<br>
>         hledat nějakou rozumnou cestu přes Prahu.  Bohužel to fungovalo<br>
>         jen asi 70 km a pak se začal mobil od displeje auta periodicky<br>
>         odpojovat a zase připojovat. To trvalo asi 5 minut a pak se to<br>
>         odpojilo úplně. . Na letiště jsme pak dojeli tak, že mi manželka<br>
>         držela mobil před očima, byl to v pražském provozu docela<br>
>         hodnotný zážitek. V Praze jsem asi rok autem nebyl.  Od té doby<br>
>         se mi mobil už k Adroid Auto nepřipojí. Zkoušel jsem celkem tři<br>
>         různé kabely, jeden i velmi kvalitní, ale nic. Zkusil jsem<br>
>         mobil  připojit k PC s Windows 11, kde mám nainstalovaný Phone<br>
>         explorer a nepřipojí se to také. Přes Wifi nebo BT to funguje<br>
>         normálně.<br>
>         Ve správci zařízení ve W11 se místo mobilu zobrazuje neznámé USB<br>
>         zařízení se žlutým trojúhelníkem. Vypnutí a zapnutí nepomohlo,<br>
>         návrat do továrního nastavení jsem zatím nedělal, mám tam dost<br>
>         aplikací, tak se mi nechce.<br>
>         Nemáte nějakou radu, jak ten USB port nějak oživit ?  Nebo to<br>
>         vypadá na HW závadu a reklamaci ?<br>
> <br>
>         Zdravi<br>
>         Jirka Sloupenský  OK1MWW<br>
> <br>
>     _______________________________________________<br>
>     HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a> <<a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://www.HW.cz</a>><br>
>     <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a> <mailto:<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a>><br>
>     <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
>     <<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>><br>
> <br>
> <br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
> <br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>