<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Pokud nefunguje připojení k PC, tak to vypadá na zašpiněný nebo
    poškozený USB konektor na mobilu.<br>
    Koukněte na něj lupou, já to čistil isopropylem a nějakou jehlou.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">Martin Hanek</pre>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 12.04.2024 v 15:35 Jirka Mww
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAGNMtu24ar77jb1W0iOWCMrXhyzes44g0c7JUFBQPENH9bF5BA@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="ltr">
        <div>Dobrý den,</div>
        <div><br>
        </div>
        <div>potkala mne taková nemilá věc :  Mám od Vánoc nový mobil
          Samsung S22 , Ježíšek mi ho koupil hlavně kvůli navigaci přes
          Android Auto, která u předchozího mobilu Huawei P20 nešla,
          muselo se tam Android Auto periodicky doinstalovávat, protože
          to vždycky po nějaké době přestalo fungovat. </div>
        <div>S tím S22  to fungovalo dobře, až do minulého týdne, kdy
          jsem jel na letiště do Prahy a potřeboval jsem pomocí navigace
          hledat nějakou rozumnou cestu přes Prahu.  Bohužel to
          fungovalo jen asi 70 km a pak se začal mobil od displeje auta
          periodicky odpojovat a zase připojovat. To trvalo asi 5 minut
          a pak se to odpojilo úplně. . Na letiště jsme pak dojeli tak,
          že mi manželka držela mobil před očima, byl to v pražském
          provozu docela hodnotný zážitek. V Praze jsem asi rok autem
          nebyl.  Od té doby se mi mobil už k Adroid Auto nepřipojí.
          Zkoušel jsem celkem tři různé kabely, jeden i velmi kvalitní,
          ale nic. Zkusil jsem mobil  připojit k PC s Windows 11, kde
          mám nainstalovaný Phone explorer a nepřipojí se to také. Přes
          Wifi nebo BT to funguje normálně. </div>
        <div>Ve správci zařízení ve W11 se místo mobilu zobrazuje
          neznámé USB zařízení se žlutým trojúhelníkem. Vypnutí a
          zapnutí nepomohlo, návrat do továrního nastavení jsem zatím
          nedělal, mám tam dost aplikací, tak se mi nechce.</div>
        <div>Nemáte nějakou radu, jak ten USB port nějak oživit ?  Nebo
          to vypadá na HW závadu a reklamaci ?</div>
        <div> </div>
        <div><br>
        </div>
        <div>
          <div dir="ltr" class="gmail_signature"
            data-smartmail="gmail_signature">Zdravi<br>
            Jirka Sloupenský  OK1MWW</div>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>