<div dir='auto'><div>Nikdy jsem nemÄ›l problĂ©m. PokaĹľdĂ© jsem platil kartou. Účet doÄŤasnÄ› nedostupnĂ˝ vypadá, Ĺľe nenĂ problĂ©m platebnĂ brány, ale účtu samotnĂ©ho. Tedy kdysi jsem kvĹŻli jinĂ˝m platbám pĹ™ešvihl dennĂ limit a korektnÄ› se ozvalo, Ĺľe payment refused nebo tak nÄ›co. Potvrdil jste v mailem zaslanĂ©m odkazu svĹŻj mail? Ĺ˝e byste mÄ›l polovinu objednávek v dispute asi nehrozĂ, kdyĹľ kupujete poprvĂ©. To by Vás mohli bloknout.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Zeman<br><div dir="auto"><br><div class="elided-text">Dne 28. 1. 2024 21:41 napsal uĹľivatel Vláďa AndÄ›l <vaelektronik@vaelektronik.cz>:<br type="attribution"><blockquote style="margin:0 0 0 0.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div>
<p><font face="Times New Roman">VĂm Ĺľe tady jsou lidi, co tam kaĹľdou
chvĂli nÄ›co kupujĂ. ZkoušĂm to poprvĂ©. Doklikal jsem se ke
košĂku, odsouhlasil obchodnĂ podmĂnky, zadal Ăşdaje z karty a
pĂše mi to</font></p>
<div>
<div>Order
unsuccessful </div>
</div>
<div>
<div>Your account is temporarily unavailable. Please try signing
out first and sign back in. </div>
<div><br>
</div>
<div>UĹľ to dneska zkoušĂm asi potĹ™etĂ a je to stále stejnĂ©. NÄ›co
dělám špatně, nebo se stává, že jim to nefunguje? Majà tam
moĹľnost zadat kartu, nebo pay-u. Je to stejnĂ©, aĹĄ zvolĂm jedno,
nebo druhé. <br>
</div>
<div><br>
</div>
<div>Anděl<br>
</div>
</div>
<p></p>
</div>
</blockquote></div><br></div></div></div>