<div dir='auto'><div>Nikdy jsem neměl problém. Pokaždé jsem platil kartou. Účet dočasně nedostupný vypadá, že není problém platební brány, ale účtu samotného. Tedy kdysi jsem kvůli jiným platbám přešvihl denní limit a korektně se ozvalo, že payment refused nebo tak něco. Potvrdil jste v mailem zaslaném odkazu svůj mail? Že byste měl polovinu objednávek v dispute asi nehrozí, když kupujete poprvé. To by Vás mohli bloknout.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Zeman<br><div dir="auto"><br><div class="elided-text">Dne 28. 1. 2024 21:41 napsal uživatel Vláďa Anděl <vaelektronik@vaelektronik.cz>:<br type="attribution"><blockquote style="margin:0 0 0 0.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div>
<p><font face="Times New Roman">Vím že tady jsou lidi, co tam každou
chvíli něco kupují. Zkouším to poprvé. Doklikal jsem se ke
košíku, odsouhlasil obchodní podmínky, zadal údaje z karty a
píše mi to</font></p>
<div>
<div>Order
unsuccessful </div>
</div>
<div>
<div>Your account is temporarily unavailable. Please try signing
out first and sign back in. </div>
<div><br>
</div>
<div>Už to dneska zkouším asi potřetí a je to stále stejné. Něco
dělám špatně, nebo se stává, že jim to nefunguje? Mají tam
možnost zadat kartu, nebo pay-u. Je to stejné, ať zvolím jedno,
nebo druhé. <br>
</div>
<div><br>
</div>
<div>Anděl<br>
</div>
</div>
<p></p>
</div>
</blockquote></div><br></div></div></div>