<html><body>S postou jsem resil pomerne dost reklamaci za tech 15 let co posilam ruzne baliky. <div>Pokud se jedna o cenne psani tak stacilo podat reklamaci a po 30 dnech ktere na to posta ma mi prisla poukazka (!) na uhrazene postovne a nasledne druha poukazka (!) na castku uvedenou na zasilce. Dnes uz jsou moderni a lze si to nechat poslat rovnou na ucet.</div><div>Pokud slo o doporuceny dopis tak plnili na pausalni castku, dnes je to tusim 500 - 600 korun, uz nevim.<br><br>-- <br>-----------------------------------------<br>Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu<br><br><aside>---------- Původní e-mail ----------<br>Od: ajtservis <info@ajtservis.cz><br>Komu: hw-list@list.hw.cz<br>Datum: 9. 1. 2024 20:01:57<br>Předmět: Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna</aside><br><blockquote data-email="info@ajtservis.cz">u posty bych to pojisteni normalne nazval PODVODEM :-) budme uprimni, <br>kolik % podavajicich by vubec mohlo tusit, ze za JEDNODUSE definovane <br>pojistne nedostane ani s NAMAHOU nic. 99,5% ?<br>byl jsem take svedkem vymahani pojistneho za ztraceny balik s pojistkou. <br>odpoved byla: "nechal jste si to zabalit pred postmistrem?". jako pardon <br>:-) zivot je dost kratkej na to, abych hral takove hry se statem, <br>protoze posta stat je ! a pokud jde opravdu do tuheho, tak vam statni <br>zamestnanec doporuci obratit se na soud ..fajne.<br>at posta shori plamenem i s jeji certifikacni autoritou :-)<br>t.<br><br>Dne 09.01.2024 v 19:49 Jan Kuba napsal(a):<br>> Jenomže když mi shoří barák, tak zbyde shořelý barák a asi po mě nikdo <br>> nebude chtít dokazovat, že tam stál.<br>> Když nabourám auto, taky po mě nebudou chtít dokázat, že před havárií <br>> bylo celé.<br>> Jak mám v případě ztraceného balíku dokázat co v něm bylo?<br>> <br>> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> <br>> Neobsahuje žádné viry.www.avast.com <br>> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail><br>> <br>> <#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2><br>> <br>> út 9. 1. 2024 v 19:41 odesílatel Petr Zahradník <clexpert@clexpert.cz <br>> <mailto:clexpert@clexpert.cz>> napsal:<br>> <br>>     Jenže pojištění (majetku) je definováno tak, že na něm nesmíš<br>>     vydělat. Když si pojistíš byt nebo auto nebo cokoliv jiného, také<br>>     budeš prokazovat, co se poškodilo nebo zmizelo. Pojišťovna ti nedá<br>>     domluvenou pojistnou částku. Stejně tak pošta nebo dopravce.____<br>> <br>>     __ __<br>> <br>>     Česká pošta ještě reklamace vyřizuje skvěle oproti DPD nebo PPL. Ani<br>>     nechci říkat oproti Zásilkovně, kde nevyřídí nikdo nic.____<br>> <br>>     __ __<br>> <br>>     Petr Zahradník, počítačový expert____<br>> <br>>     e-mail: clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>____<br>> <br>>     mobil: 602 409 601____<br>> <br>>     https://www.clexpert.cz <https://www.clexpert.cz>____<br>> <br>>     Petr Zahradník, Computer Laboratory____<br>> <br>>     Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____<br>> <br>>     __ __<br>> <br>>     *From:* Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz<br>>     <mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba<br>>     *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 7:36 PM<br>>     *To:* HW-news <hw-list@list.hw.cz <mailto:hw-list@list.hw.cz>><br>>     *Subject:* Re: OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____<br>> <br>>     __ __<br>> <br>>     No ale já si pojistil balík proti ztrátě, poškození a nechci zkoušet<br>>     nekonečno zaměstnanců, jestli některý z nich nepovolí. Nebo bude mít<br>>     jiný přístup.  To že mám nějaké možnosti přeci automaticky<br>>     neznamená, že musím všechny zkoušet.____<br>> <br>>     Na to nemám čas ani chuť. Stačilo , co předvedli ti , co jsem měl k<br>>     dispozici hned na začátku. Každý mi dal na někoho číslo a snaž se.<br>>     Když jsem si celý ten kolotoč telefonátů nahrál a pak přehrál<br>>     jednomu "managerovi" tak mě upozornil, že si to nahrávat nesmím,<br>>     když o tom neví ten nahrávaný. A že už mi nic neřekne a nebude se<br>>     mnou jednat, neboť si není jistý, jestli ho také nenahrávám. Když<br>>     jsem mu řekl, že je to kvůli důkazům pro soud, tak už nemluvil<br>>     vůbec. ____<br>> <br>>     Co je platné, když mám zástup lidí, se kterými mohu jednat ( na<br>>     rozdíl od zásilkovny) když je jeden jako druhý a člověk se nic<br>>     nedozví....?____<br>> <br>>     __ __<br>> <br>>     __ __<br>> <br>>     <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>____<br>> <br>>       <br>> <br>>     Neobsahuje žádné viry.www.avast.com<br>>     <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>____<br>> <br>>     __ __<br>> <br>>     út 9. 1. 2024 v 19:22 odesílatel Petr Zahradník<br>>     <clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>> napsal:____<br>> <br>>         U pošty je to s pojištěním normálně. Tak jako u všech dopravních<br>>         společností. Stanovíš si nějakou pojistnou částku (nebo je už<br>>         stanovena typem balíku). A když dojde na věc, předložíš nějaké<br>>         doklady. Dopravky včetně pošty si myslí, že mají zaplatit jen<br>>         tolik, kolik jsi zaplatil ty. Tedy nákupní fakturu. Nicméně<br>>         zákony nebo ČTÚ předpisy či co jsou napsány tak, že máš dostat<br>>         cenu obvyklou v době přepravy. Jinými slovy, máš dostat cenu<br>>         prodejní. Takže to pak vypadá tak, že dopravce se dožaduje<br>>         nákupní faktury na zboží, ale začneš mu nadávat a vyhrožovat, že<br>>         chceš prodejní cenu a také dopravné a také obaly apod. Až<br>>         akceptuje tvou prodejní fakturu. Nesmíš si to nechat líbit.____<br>> <br>>         ____<br>> <br>>         Důležitá je ale jedna věc. Totiž u České pošty máš dostatek<br>>         zaměstnanců, na které se můžeš obracet. V podstatě na všechny se<br>>         nějakým jednoduchým způsobem dostaneš. Zkus to u Zásilkovny, tam<br>>         nemáš šanci, nedostaneš se na nikoho odpovědného.____<br>> <br>>         ____<br>> <br>>         Petr Zahradník, počítačový expert____<br>> <br>>         e-mail: clexpert@clexpert.cz <mailto:clexpert@clexpert.cz>____<br>> <br>>         mobil: 602 409 601____<br>> <br>>         https://www.clexpert.cz <https://www.clexpert.cz>____<br>> <br>>         Petr Zahradník, Computer Laboratory____<br>> <br>>         Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem____<br>> <br>>         ____<br>> <br>>         *From:* Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz<br>>         <mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz>> *On Behalf Of *Jan Kuba<br>>         *Sent:* Tuesday, January 9, 2024 5:59 PM<br>>         *To:* HW-news <hw-list@list.hw.cz <mailto:hw-list@list.hw.cz>><br>>         *Subject:* OT:Re: Zamrzlá zásilkovna____<br>> <br>>         ____<br>> <br>>         A jak je to s pojištěním u ČP? Onehdá jsem poslal balík,<br>>         pojistil jsem ho tuším na 5000 kč. Balík se ztratil. ____<br>> <br>>         Tak jsem to reklamoval. Nejprve na mě zkoušeli něco v tom<br>>         smyslu, že já to reklamovat nemůžu, že to musí reklamovat<br>>         adresát, ne odesílatel.____<br>> <br>>         Pak ale nějak otočili.____<br>> <br>>         Pošta nejdřív měsíc vyšetřovala, zda prokazatelně došlo ____<br>> <br>>         ke ztrátě v době , kdy doručovala a ručila za ten balík.____<br>> <br>>         Pak mi přišlo písemně, že , že to uznali a že se mám dostavit. ____<br>> <br>>         Tak jsem měl radost a se dostavil na hlavní poštu, kde mi<br>>         vrátili tu cenu co stálo poslání balíku ( Asi o pár korun míň ) ____<br>> <br>>         Tak jsem říkal , že balík byl pojištěný na 5000kč a že chci tu<br>>         částku. Tak prý nový protokol a znovu nějaké řízení,____<br>> <br>>         kde jsem musel prokázat, co bylo obsahem balíku a jestli to<br>>         zboží odpovídalo pojištěné částce.____<br>> <br>>         Tak jsem jim to tam uvedl s tím, že to zboží bylo ještě dražší.<br>>         Jenomže jsem nebyl schopen to nijak dokázat, ____<br>> <br>>         že to tam opravdu bylo. Oni sami mi neřekli, jak to mám<br>>         dokázat.  Hmotnost jim nestačila, že to není průkazné. ____<br>> <br>>         Takže dodnes nemám nic. Protože jsem nedokázal, co v balíku<br>>         doopravdy bylo.____<br>> <br>>         Nestačilo ani čestné prohlášení. Když jsem jim říkal, že ať mi<br>>         oni dokážou, že to co jsem popsal že tam nebylo. To se mi<br>>         vysmáli, není to nikde v povinnostech.____<br>> <br>>         ____<br>> <br>>         Když jsem později posílal později balík a chtěl ho pojistit, tak<br>>         jsem si s sebou vzal krabici na poštu, a že to zabalím před<br>>         nimi, natočím, zdokomentuji co je uvnitř a chtěl udělat zápis. ¨____<br>> <br>>         Že na nic takového nejsou zařízeni, kdyby to chtěl každý, tak<br>>         kam by přišli.____<br>> <br>>         Takže pojištění zásilky u ČP je kapitola ! To muselo dát práci<br>>         vymyslet.____<br>> <br>>         ____<br>> <br>>         Mezi svátky 27.12. jsem posílal PFky.  Chtěl jsem nějaké lidičky<br>>         potěšit obrázkem , vyrobil pohlednice. Nesnáším to posílání<br>>         zpráv SMS, Whatsup. ____<br>> <br>>           Na poště se mi paní ptala, zda chci známku rychlejší ( Asi 32<br>>         kč, nebo pomalejší ( snad o 3 kč levnější  )____<br>> <br>>         Tak jsem  nechal nalepit ty rychlejší. Dneska se jeden z Plzně<br>>         ozval, že mu dnes přistála PFka do schránky, že děkuje.<br>>         Rychlejší známka tedy 13 dnů, ta pomalejší je měsíc?____<br>> <br>>         To, že tam tráví člověk život a kouká, jak z 8 přepážek fungují<br>>         dvě, je již omletá písnička. Ta práce s razítkem mě vždycky<br>>         fascinuje. Úžasný je, když s tím paní mlátí do bublinkové<br>>         obálky.____<br>> <br>>         Vím, že Petr Zahradník je se službami ČP spokojený, já nikoliv.<br>>         Je to moje noční můra.  Už mám osipky, jen když vidím žluté auto<br>>         s modrou  trumpetkou nebo modré auto se žlutou trumpetkou. ____<br>> <br>>         . Asi to bude ale hlavně  o lidech. Na naší pobočce už se<br>>         vyměnilo tolik osob, že to snad obměňují co měsíc. Paní co<br>>         roznáší když už si zapamatuji jak vypadá, tak ji zase vymění za<br>>         jinou. ____<br>> <br>>              Za mě naprosto otřesné a nepoužitelné služby, divím se, že<br>>         ten podnik už dávno nezavřeli. Podotýkám, že to není o cenách! <br>>         Jsem ochoten zaplatit, když to bude fungovat a nebudu muset<br>>         čekat, až si paní za přepážkou orazítkuje všechny papíry a<br>>         vyřídí další tuny papírů co má na stole. ____<br>> <br>>         Cokoliv jiného je pro mě určitě použitelnějšího, než ČP. ____<br>> <br>>         __ __<br>> <br>>         __ __<br>> <br>>         ____<br>> <br>>             ____<br>> <br>>             ____<br>> <br>>             ____<br>> <br>>             út 9. 1. 2024 v 16:33 odesílatel V P <vvitty01@seznam.cz<br>>             <mailto:vvitty01@seznam.cz>> napsal:____<br>> <br>>                 Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.____<br>> <br>>                 Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu<br>>                 zadnou souvislost s tim kolik (jednou mozna) vyplati na<br>>                 plneni za ztratu zasilky. ____<br>> <br>>         _______________________________________________<br>>         HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz><br>>         Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz><br>>         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br>>         <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>____<br>> <br>>     _______________________________________________<br>>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz><br>>     Hw-list@list.hw.cz <mailto:Hw-list@list.hw.cz><br>>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br>>     <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list><br>> <br>> <br>> _______________________________________________<br>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>> Hw-list@list.hw.cz<br>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br>> <br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></blockquote></div></body></html>