<div dir='auto'><div>Dobrý den</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Coby příležitostný (a dost častý) servisák objednávám různých věcí docela dost z různých koutů republiky. Coby adresát si opravdu nemohu stěžovat. Dokonce i před Vánocemi fungovali obvyklou rychlostí. Jen jsem dvakrát musel do trochu vzdálenější dodejny. Za mne Zásilkovna vede. Pak PPL, GLS, velká mezera a ČP. Zřejmě to bude jako vždy o lidech na poslední míli.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Zeman</div><div dir="auto"><div class="gmail_extra" dir="auto"><br><div class="gmail_quote">Dne 9. 1. 2024 17:16 napsal uživatel Pavel Hudeček <edizon@seznam.cz>:<br type="attribution"><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div>
    Já mám teda zatím naprosto opačnou zkušenost:-)<br>
    <br>
    Takže když eshop neumí zásilkovnu, jdu jinam i kdyby zboží bylo
    mírně dražší. Teprve když nenajdu žádný s požadovaným zbožím +
    zásilkovnou, použiju jinou doručovací službu.<br>
    <br>
    Využívám ale pouze doručení do obchodů. Funguje dobře v Praze, ale i
    třeba do řeznictví v Kunžaku.<br>
    Pokud je požadována fakturační adresa, zásadně vyplňuji adresu
    požadovaného doručovacího místa, ne svoji. Teda až na výjimky, kdy
    jsem předem platil něco drahého.<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div>Dne 09.01.2024 v 16:53 Jan Půhoný
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote>
      
      <div dir="auto">Zasilkovnu nebrat. Potvrzuji co se zde pise.
        Nechapu jak to nekdo muze pouzivat.</div>
      <div dir="auto"><br>
      </div>
      <div dir="auto">Zkousel jsem se s nimi pred lety domluvit, ze
        bychom pres ne posilali, ale po tom co jsem si to proveril u
        ostatnich eshoparu, absolutne nepouzitelna sluzba. Posledni
        dobou se resi na ruznych eshop diskuzich ze zadrzuji odvadeni
        dobirek. Zaroven dobirku zapocitvaji proti cene dopravy, takze
        ucetne je to silenost.</div>
      <div dir="auto"><br>
      </div>
      <div dir="auto">Nyni mi pres to nekdo posle obcas reklamaci na
        adresu, ale jeste nikdy se nestalo, ze by to na adresu dorucili.
        Vzdy to skonci na nahodnem odbernem miste v okoli.</div>
      <div dir="auto"><br>
      </div>
      <div dir="auto">Mozna po velkych mestech to funguje, ale v realite
        je to dobre tak pro matky na mimibazaru na bazar s detskym
        oblecenim, kdyz se to ztrati, asi to nikdo neresi…</div>
      <div dir="auto"><br>
      </div>
      <div dir="auto">HP</div>
      <div><br>
      </div>
      <div><br>
        <div class="elided-text">
          <div dir="ltr">út 9. 1. 2024 v 16:33
            odesílatel V P <<a href="mailto:vvitty01@seznam.cz">vvitty01@seznam.cz</a>>
            napsal:<br>
          </div>
          <blockquote style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left-width:1px;border-left-style:solid;padding-left:1ex;border-left-color:rgb( 204 , 204 , 204 )">
            <div>Petrovy zkusenosti mohu pouze potvrdit.
              <div>Jen doplnim ze pojistna hodnota nema pro Zasilkovnu
                zadnou souvislost s tim kolik (jednou mozna) vyplati na
                plneni za ztratu zasilky. Nasleduje dozadovani nakupnich
                faktur ke kazde fakturovane polozce, pak to tak 2 - 3
                tydny vyhnije, po urgenci nasleduje pozadavek na
                dolozeni faktur a podkladu ktere jsou od prvopocatku v
                jejich systemu .... standardni doba reklamace 3 - 6
                mesicu.</div>
              <div><br>
              </div>
              <div>Stav kdy zasilka nekolik tydnu vyhniva nekde na
                pobocce nebo depu je pomerne casty. Rovnez moc
                nedoporucuji ZBOX, neni vyjimkou ze zakaznik dostane SMS
                o prevozu zasilky na ZBOX ale ten je plny a tak jde
                zasilka zpet na depo, toto muze trvat i nekolik dnu.</div>
            </div>
            <div>
              <div><br>
                <br>
                -- <br>
                -----------------------------------------<br>
                Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - <a href="http://www.pojezdy.eu">http://www.pojezdy.eu</a><br>
                <br>
                ---------- Původní e-mail ----------<br>
                Od: Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a>><br>
                Komu: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
                Datum: 9. 1. 2024 13:27:42<br>
                Předmět: RE: Zamrzlá zásilkovna<br>
                <blockquote>Ano, je to úplně normální. Když Zásilkovna
                  funguje, je to fajn a levná služba. Ale v okamžiku,
                  kdy se ti zásilka někde sekne nebo dokonce ztratí, máš
                  velký problém. A smůlu. Nastává vyhnívací proces.
                  Nikdo se s tebou bavit nebude. A když bude, tak stejně
                  nic nevyřeší, nic nenajde, ničím nepohne. Proto nic
                  nečekej, tedy vlastně jen čekej. Funguje to tak, že
                  komunikaci budou tak dlouho zdržovat, až se zásilka
                  sama někde objeví. Pak ti třeba po 14 dnech najednou
                  napíšou: "Vždyť zásilka byla doručena dnes," aby to
                  vypadalo, že snad něco dělali. Ale to už víš, že se
                  sama našla, to nepotřebuješ od nich říkat 😊 A když se
                  nenajde, tak budeš třeba rok reklamovat. Oni si 10x
                  dokola řeknou o ty samé doklady, až už možná
                  zapomeneš, že jsi vůbec něco reklamoval.
                  <br>
                  <br>
                  To není pomluva, to jsou zkušenosti moje a ostatních
                  podnikatelů, kteří se svěřili.
                  <br>
                  <br>
                  Petr Zahradník, počítačový expert
                  <br>
                  e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a>
                  <br>
                  mobil: 602 409 601
                  <br>
                  <a href="https://www.clexpert.cz">https://www.clexpert.cz</a>
                  <br>
                  Petr Zahradník, Computer Laboratory
                  <br>
                  Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
                  <br>
                  <br>
                  -----Original Message-----
                  <br>
                  From: Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>
                  On Behalf Of Petr Zapadlo
                  <br>
                  Sent: Tuesday, January 9, 2024 1:11 PM
                  <br>
                  To: <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a>
                  <br>
                  Subject: Zamrzlá zásilkovna
                  <br>
                  <br>
                  Zdravím,
                  <br>
                  <br>
                  potřeboval jsem minulý týden poslat 2 balíčky, tak
                  jsem si říkal potřebuji aby je doručili ještě letos a
                  vypadá to že jsem si naběhl. Oba jsem podal na podacím
                  místě (OKEY přerov - není to žádný malý krámek) 3.1.
                  dopoledne. A od té doby nic, naprosto NIC. Tracking
                  ukazuje, že jsou stále podané v OKEY a tím to
                  skončilo. Nepohly se ani o píd.
                  <br>
                  <br>
                  Psal jsem na podporu zásilkovny (2x) , odpovědí byly
                  kecy o tom, že se na to podívají a zase NIC.
                  <br>
                  <br>
                  Je to normální?
                  <br>
                  <br>
                  To je horší než ČP, ta se aspoň snaží doručovat.
                  nemáte někdo nějaký kontakt, kde bych mohl zjistit co
                  se děje?
                  <br>
                  <br>
                  <br>
                  Petr
                  <br>
                  <br>
                  PS Posílal jsem synovi čepici a šálu co tu zapomněl
                  při poslední <br>
                  návštěvě - to bylo ještě před ochlazením. Vypadá to že
                  to asi stihne až <br>
                  na sezonu 24/25.
                  <br>
                </blockquote>
              </div>
            </div>
          </blockquote>
        </div>
      </div>
    </blockquote>
  </div>
</blockquote></div><br></div></div></div>