<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Ne, jen bude víc reklam na hry:-)<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 06.01.2024 v 16:15 Petr Labaj
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:5685bccd-81f8-5276-a086-166e6d4fbf36@volny.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      A výrobci počítačů nebudou mít co žrát.<br>
      <br>
      PL<br>
      <br>
      ********************<br>
      <br>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 6.1.2024 v 15:30 Martin Záruba
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
        cite="mid:2ecb4b6e-d5e9-7e81-1d07-3ff47dfccfcd@volny.cz">
        <meta http-equiv="Content-Type"
          content="text/html; charset=UTF-8">
        <p><font face="Arial">Naprosto souhlasím. I relativně
            komplikovaná aplikace může být docela úsporná a její překlad
            rychlý. Zkusil jsem můj server řídících jednotek, což je
            program o cca 10 000 řádcích (z toho 1000 komentářů),
            uložený v 9-ti souborech .pas přeložit na počítači 4 jádro
            2,6 GHz 8GB ram, ssd, kde jsem všechny soubory .o vymazal,
            aby je musel znovu přeložit. Nevím přesně, kolik knihoven se
            přilinkuje, protože se mezi sebou volají. Lazarus, W10.
            Zapnuty všechny optimalizace, co dovede. Kompilace trvala 9
            vteřin a link 2 vteřiny. Výsledný .exe je dlouhý 2,8 MB.
            Program má cca 200 současně běžících vláken a výše uvedený
            počítač vytěžuje na sotva 5%. To je myslím slušný výsledek.</font><br>
        </p>
      </blockquote>
    </blockquote>
  </body>
</html>