<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
1. Přechodem k jiné bance<br>
2. Pořízením vlastního telefonu<br>
3. Obojí najednou<br>
<br>
Pro mě je představa, že bych k bankovní autorizaci používal jiný než
můj vlastní telefon, ... dost exotická.<br>
<br>
PH<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 06.12.2023 v 14:36 Jindrich Fucik
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:Vd.1yr9.2r914Ts2mFC.1bS7Z0@seznam.cz">
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">Ahoj,
Kdy6 u6 se tu nakousla ta bankovn9 aplikace. Mám situaci - spořka v minulosti připouštěla, že máš autorizační aplikaci na telefonu a přihlašuješ se v prohlážeči. Teď ruší autorizační aplikaci a nutí mne, abych si nainstaloval celé bankovnictví. To se mi nechce, protože telefon který používám považuji za nedůvěryhodný.
Tedy telefon mi dodal zaměstnavatel a pochopitelně na něm jsou jeho aplikace, které zvětšují bezpečnost (tak se dnes říká root-kitům, které reportují všechno co naharvestí někomu konkrétnímu). Dokud bylo rozpojené baankovnictví a ověřování, přišlo mi to přiměřeně jedno, ale jakmile bude vše v jednom na zařízení, kde má plnou kontrolu někdo jiný, přijde mi to poměrně nebezpečné.
Nevíte, jak se to dá řešit?
</pre>
</blockquote>
</body>
</html>