<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    1. Přechodem k jiné bance<br>
    2. Pořízením vlastního telefonu<br>
    3. Obojí najednou<br>
    <br>
    Pro mě je představa, že bych k bankovní autorizaci používal jiný než
    můj vlastní telefon, ... dost exotická.<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 06.12.2023 v 14:36 Jindrich Fucik
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:Vd.1yr9.2r914Ts2mFC.1bS7Z0@seznam.cz">
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">Ahoj,

Kdy6 u6 se tu nakousla ta bankovn9 aplikace. Mám situaci - spořka v minulosti připouštěla, že máš autorizační aplikaci na telefonu a přihlašuješ se v prohlážeči. Teď ruší autorizační aplikaci a nutí mne, abych si nainstaloval celé bankovnictví. To se mi nechce, protože telefon který používám považuji za nedůvěryhodný.
Tedy telefon mi dodal zaměstnavatel a pochopitelně na něm jsou jeho aplikace, které zvětšují bezpečnost (tak se dnes říká root-kitům, které reportují všechno co naharvestí někomu konkrétnímu). Dokud bylo rozpojené baankovnictví a ověřování, přišlo mi to přiměřeně jedno, ale jakmile bude vše v jednom na zařízení, kde má plnou kontrolu někdo jiný, přijde mi to poměrně nebezpečné.

Nevíte, jak se to dá řešit?
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>