<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Vygooglil jsem Typ 1 je pouze 1 fázový:
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://cdn.vector.com/cms/content/know-how/e-mobility/Graphics/Connector_AC_Type1_Type2.png">https://cdn.vector.com/cms/content/know-how/e-mobility/Graphics/Connector_AC_Type1_Type2.png</a><br>
typ 2 má až 3 fáze, ale můžete zapojit jen jednu, ostatní signály
jsou stejné.<br>
Dělají se i redukce:
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.autonabijeni.cz/adaptery/adapter-typ-2-typ-1/">https://www.autonabijeni.cz/adaptery/adapter-typ-2-typ-1/</a><br>
<pre class="moz-signature" cols="72">Martin Hanek</pre>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 15.11.2023 v 20:20 AZe napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:EE3C4B214C70484D87FDCC2375891512@FD">Zdravím.
"Povedlo"se mi objednat a byl i dodán nabíjecí kabel 1f 16A typ 1
pro EV z Ali z Francie. Bohužel potřebuji typ 2. Bude stačit
výměna konektoru, nebo se na to mám vy ...? U nás je samotný
konektor dražší než tento kabel.... Jeden konektor bych tu měl,
mám se do toho dát nebo co byste doporučili? Není to akutní, vzal
jsem to jako náhradní..... když se blíží ten pátek...
<br>
aze <br>
_______________________________________________
<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>