<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    No v tĂ˝ starĂ˝ baterce (10S4P 8 Ah) pĹ™i zatĂ­ĹľenĂ­ s prĹŻmÄ›rem 8 A (max.
    17) po dobu 0,5 hodiny, ubyly ÄŤĂˇrky z plnĂ˝ch 4 na 1 (tomu odpovĂ­dá
    pokles ze 42 na cca 35 V) a po 10 minutách stánĂ­ zas vylezly na 3,
    tedy nad 39 V. Pak Ĺˇlo jet dalších tĹ™eba 20 minut neĹľ byla znova 1
    ÄŤĂˇrka. Takhle to Ĺˇlo vĂ­ckrát opakovat, neĹľ se dojde ke stavu 1 ÄŤĂˇrka
    bliká/nebliká, coĹľ je myslĂ­m 34/35 V.<br>
    <br>
    Zároveň ale za celou dobu ĹľĂˇdnĂ˝ ÄŤlánek nešel pod 3 V, protoĹľe pĹ™i
    tom BMS prostÄ› vypne vĂ˝stup a hotovo. PodobnÄ› v novĂ© baterce BMS
    vypĂ­ná pĹ™i 2,9.<br>
    <br>
    U novĂ˝ baterky, s nominálnĂ­ kapacitou 15,5 Ah je ještÄ› vtipnĂ˝, Ĺľe s
    tĂ­m SW Ĺ™Ă­dĂ­cĂ­ jednotky nepoÄŤĂ­tá. Zdá se, Ĺľe poÄŤet ÄŤĂˇrek koriguje
    podle toho, Ĺľe asi sleduje kolik odebrala z baterky. No a kdyĹľ je
    kapacita 2x vÄ›tší neĹľ na nĂ­ napsanĂ˝ch 8 Ah, tak jsou dlouho 4 ÄŤĂˇrky,
    pak najednou 3-2-1 a na blikajĂ­cĂ­ 1 lze ještÄ› jet pĹ™es 10 km, zatĂ­m
    nevĂ­m kolik.<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 01.11.2023 v 7:52 Jan Kuba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwRMUUnuCnfAn7iiEA49A0gweNu0YEyCrP+QEkeQA+7Fn3Q@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      To měřenĂ­ vybitĂ© odloĹľenĂ© baterky nenĂ­ aĹľ tak vypovĂ­dajĂ­cĂ­. Mnohem
      vĂ­c ukáže měřenĂ­ na zatĂ­ĹľenĂ© a polovybitĂ© baterie, kde ty rozdĂ­ly
      bĂ˝vajĂ­ markantnÄ›jší dĂ­ky rĹŻznĂ˝m vnitĹ™nĂ­m odporĹŻm. A měřenĂ­
      kapacity. Já jsem snad u všech mrtvĂ˝ch baterek našel ÄŤlánek, nebo
      paralelnĂ­ skupinu, kterĂ˝ byl vadnĂ˝. NÄ›kdy byl ten vadnĂ˝ blok
      kapacitnÄ› horší napĹ™. jen o 20 procent, ale pĹ™i testu na nabĂ­jeÄŤe.
      Pokud jsem ÄŤlánek zatĂ­Ĺľil provoznĂ­m proudem, bylo znát, Ĺľe to
      nedá.. 
      <div><br>
        <br>
        ĂşterĂ˝ 31. Ĺ™Ă­jna 2023 Pavel HudeÄŤek <<a
          href="mailto:edizon@seznam.cz" moz-do-not-send="true"
          class="moz-txt-link-freetext">edizon@seznam.cz</a>>
        napsal(a):<br>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
          .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">DobrĂ˝ den
          všem,<br>
          na rĹŻznĂ˝ch mĂ­stech, vÄŤetnÄ› zde, jsem se dozvÄ›dÄ›l, Ĺľe v
          baterkách do kol a koloběžek běžnÄ› odcházejĂ­ jednotlivĂ©
          ÄŤlánky, dokonce jsem kvĹŻli tomu zaÄŤal vyvĂ­jet silnĂ˝ aktivnĂ­
          balancer, ale nÄ›jak zjišťuju, Ĺľe to asi nenĂ­ tak ÄŤastá
          záleĹľitost.<br>
          <br>
          OriginálnĂ­ baterka mi po 2000 km s vĂ˝znamnou ÄŤĂˇstĂ­ v zimÄ›,
          vÄŤetnÄ› mrazu, jen "zlenivÄ›la", má asi 7,5 Ah mĂ­sto 8, jen je
          obÄŤas potĹ™eba udÄ›lat zastávku na 10 minut, ÄŤĂˇrky zas pĹ™ibudou
          a jede se dál. Na jaĹ™e jsem vymÄ›nil za novou.<br>
          <br>
          Nová, dost levná "Green cell", nebo tak nÄ›jak, 15,5 Ah za
          6000, zaĹľila uĹľ taky pĹ™es 2000. V nedÄ›li jsem jĂ­ dĹŻkladnÄ›
          vybil tahánĂ­m kamaráda na longboardu, domĹŻ jsem se pĹ™iplouĹľil
          s blikajĂ­cĂ­ poslednĂ­ ÄŤĂˇrkou a Ĺ™ekl jsem si, Ĺľe to je dobrá
          příleĹľitost k inspekci. ÄŚlánky mÄ›ly od 3,329 do 3,359.<br>
          <br>
          (ObÄ› baterky majĂ­ pasivnĂ­ balancer na max. nÄ›jakĂ© desĂ­tky mA,
          tedy jen kompenzace rozdĂ­lu samovybĂ­jenĂ­. MyslĂ­m Ĺľe u tĂ© GC
          psali 10 mA.)<br>
          <br>
          JakĂ© máte zkušenosti vy?<br>
          A kdyĹľ nÄ›kde ÄŤlánek odejde, pomĹŻĹľe vĂ˝mÄ›na na dlouho, nebo je
          to uĹľ jen malĂ© prodlouĹľenĂ­ umĂ­ránĂ­ baterie?<br>
          <br>
          PH<br>
          ______________________________<wbr>_________________<br>
          HW-list mailing list  -  sponsored by <a
            href="http://www.HW.cz" target="_blank"
            moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
          <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
            moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
          <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
            target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
        </blockquote>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>