<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Těch 5,5 atm se mi nezdá.<br>
    Mám tu 3 pláště, původní, předchozí a nový a na nich je napsáno 250,
    310 a 240 kPa.<br>
    To se může nafouknout na 2x víc a nevadí to?<br>
    Nebo jsou na Xiaomi nějaké s 2x větším tlakem?<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 22.10.2023 v 14:18 Ales Filip
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:18b57528620.27d8.6070e0d3346f826efef4d4fdee88fe31@centrum.cz">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="auto">
        <div id="aqm-greeting" dir="auto" style="color: black;">
          <div dir="auto">
            Dobrý den,
            <div dir="auto"><br>
            </div>
            <div dir="auto"><br>
            </div>
          </div>
        </div>
        <div dir="auto">U Xiaomi koloběžek to funguje tak, že jenom
          koupíte bezdušový plášť, a nasadíte ho. Nic se nelepí.
          Ventilek ráfkem jenom prochází takže je tam díra jen tak tak.
          Aby se tam dal dát bezdušový ventilek, tak je potřeba díru
          zvětšit,  aby se tam dal tou svojí gumovou patkou narvat.
          Alespoň takto jsem to četl.  Mě přijdou bezdušové pláště jako
          nesmysl. Mám náhradní duši,  a když píchnu,  tak ji vyměním.
          Ale zatím jsem na tom najel cca 1000km, a ještě jsem
          nepíchnul. Mám to nafoukané na 5.5ATM. </div>
        <div id="aqm-signature" dir="auto" style="color: black;">
          <div dir="auto"><br>
          </div>
          <div dir="auto">
            <div dir="auto"><br>
            </div>
            <div dir="auto">S pozdravem,</div>
            <div dir="auto">-- </div>
            <div dir="auto"> Ales Filip</div>
            <div dir="auto"> Kutna Hora</div>
            <div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a
                href="http://xanadu.khnet.info/"
                style="font-size: 12pt;" moz-do-not-send="true"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div>
          </div>
        </div>
        <div dir="auto"><br>
        </div>
        <div id="aqm-original" style="color: black;">
          <!-- body start -->
          <div class="aqm-original-body">
            <div style="color: black;">
              <p
style="color: black; font-size: 10pt; font-family: sans-serif; margin: 8pt 0;">Dne
                21. října 2023 23:01:03 René Damek
                <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:rene.damek@gmail.com"><rene.damek@gmail.com></a> napsal:</p>
              <blockquote type="cite" class="gmail_quote"
style="margin: 0 0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left: 0.75ex;">
                <div dir="ltr">
                  <div dir="ltr">Prolezte <a href="http://bike-forum.cz"
                      moz-do-not-send="true">bike-forum.cz</a>, tam je
                    informací mraky. Ve zkratce je třeba bezdušový
                    ráfek, bezdušový plášť, páska na ráfek (je jiná než
                    na duše), ventilek, tmel. Nevím proč by se měl
                    převrtávat ráfek.
                    <div>Jako hlavní výhoda se udává možnost foukat
                      nižší tlaky, jednoduché vyřešení malých defektů,
                      nemožnost cvaknout duši.</div>
                    <div>Já jezdím silničku a přešel jsem na bezduše
                      kvůli těm drobným defektům, na větší se vozí
                      knoty. Prostě dofouknu a jedu dál. </div>
                    <div>RD</div>
                    <div> </div>
                  </div>
                  <br>
                  <div class="gmail_quote">
                    <div dir="ltr" class="gmail_attr">so 21. 10. 2023
                      v 20:24 odesílatel Pavel Hudeček <<a
                        href="mailto:edizon@seznam.cz"
                        moz-do-not-send="true"
                        class="moz-txt-link-freetext">edizon@seznam.cz</a>>
                      napsal:<br>
                    </div>
                    <blockquote class="gmail_quote"
style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Dobrý
                      den všem,<br>
                      Při výměně pláště jsem si všimnul, že je na něm
                      napsáno "tubeless". <br>
                      Takže by asi měl bejt pro bezdušové využití. Teď v
                      něm teda mám duši, <br>
                      ale říkal jsem si, že až bude děravá, tak že bych
                      přešel na bezdušové <br>
                      použití toho pláště:-)<br>
                      <br>
                      Když jsem gůglil označení "ht001-05 tubeless" co
                      je tam napsaný, tak <br>
                      jsem nic použitelného nenašel. A na "10x2.125
                      tubeless" zas samý plný a <br>
                      k tomu kupodivu i link kde jsem ji koupil:<br>
                      <a
href="https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125"
                        rel="noreferrer" target="_blank"
                        moz-do-not-send="true"
                        class="moz-txt-link-freetext">https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125</a><br>
                      Ale tam nic o bezdušovosti nepíšou.<br>
                      <br>
                      Takže otázka je, jak se to bezdušově používá?<br>
                      <br>
                      To se ten plášť nějakým lepidlem přilepí na ráfek
                      a do díry dá nějakej <br>
                      ventilek se špuntíkem co tam pasuje?<br>
                      <br>
                      Díky,<br>
                      PH<br>
                      _______________________________________________<br>
                      HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                        href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer"
                        target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
                      <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz"
                        target="_blank" moz-do-not-send="true"
                        class="moz-txt-link-freetext">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                      <a
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer"
                        target="_blank" moz-do-not-send="true"
                        class="moz-txt-link-freetext">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                    </blockquote>
                  </div>
                </div>
                <div>_______________________________________________</div>
                <div>HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                    class="aqm-autolink aqm-autowrap"
                    href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a></div>
                <div><a class="aqm-autolink aqm-autowrap"
                    href="mailto:Hw-list%40list.hw.cz"
                    moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a></div>
                <div><a
class="aqm-autolink aqm-autowrap moz-txt-link-freetext"
                    href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                    moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></div>
                <div><br>
                </div>
              </blockquote>
            </div>
          </div>
          <!-- body end -->
        </div>
        <div dir="auto"><br>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>