<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Takže není žádná skrytá výhoda galuskáče, kterou jsem přehlídnul.<br>
Fajn.<br>
Děkuji.<br>
<br>
PL<br>
<br>
*********************<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 22.10.2023 v 19:54 Zdenek
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:082d01da0510$ccbb1800$66314800$@atlas.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 14 (filtered
medium)">
<style>@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}@font-face
{font-family:Tahoma;
panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman","serif";}a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}p
{mso-style-priority:99;
mso-margin-top-alt:auto;
margin-right:0cm;
mso-margin-bottom-alt:auto;
margin-left:0cm;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman","serif";}span.StylE-mailovZprvy18
{mso-style-type:personal;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:#1F497D;}span.StylE-mailovZprvy19
{mso-style-type:personal-reply;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:#1F497D;}.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-size:10.0pt;}div.WordSection1
{page:WordSection1;}</style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">Těžko
říci, jaká je výhoda. Většina kol se s ním prodává a
většinou není důvod převrtávat ráfek a předělávat na
autoventil.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">Spíš
vnímám nevýhody, že si člověk nemůže nafouknout kolo u pumpy
nebo snadno změřit tlak běžným měřákem.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">Co
člověk, to názor:<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D"><a
href="https://www.bike-forum.cz/forum/galuskovy-autoventil-na-mtb.html"
moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">https://www.bike-forum.cz/forum/galuskovy-autoventil-na-mtb.html</a><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D"><a
href="https://www.bike-forum.cz/forum/9200.html"
moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">https://www.bike-forum.cz/forum/9200.html</a><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D"><a
href="https://www.bike-forum.cz/forum/galuskove-nebo-auto-ventilky.html"
moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">https://www.bike-forum.cz/forum/galuskove-nebo-auto-ventilky.html</a><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">…<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D"><o:p> </o:p></span></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #B5C4DF
1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b><span
style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"">From:</span></b><span
style="font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"">
Hw-list [<a class="moz-txt-link-freetext" href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] <b>On
Behalf Of </b>Petr Labaj<br>
<b>Sent:</b> Sunday, October 22, 2023 7:20 PM<br>
<b>To:</b> <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a><br>
<b>Subject:</b> Re: OT Bezdušové pneumatiky<o:p></o:p></span></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="margin-bottom:12.0pt">Pardon za
odbočku.<br>
Jaká je výhoda galuskového ventilku?<br>
Já jsem fanda autoventilků. Nafouknu kolo u každé pumpy, snad
ke každému kompresoru je<br>
ve standardním příslušenství koncovka pro autoventilky, často
i s manometrem.<br>
Případný náhradní vnitřek opět koupím u každé pumpy nebo ve
spoustě krámů s autopříslušenstvím.<br>
Těch je zřejmě o dost víc než cyklospeciálek.<br>
<br>
Galuskový ventilek má sice o něco menší průměr, ale váhově to
myslím moc vliv mít nebude.<br>
Foukání je složitější minimálně o povolování toho vršku.<br>
<br>
Díky.<br>
PL<br>
<br>
******************<o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Dne 22.10.2023 v 18:41 Zdenek napsal(a):<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt">
<p class="MsoNormal"><span
style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D">S tím
převrtáváním je do divné. Mám sice galuskový ventilek, ale
má stejný průměr jako ventilek u duše. Ten rozšířený
těsnící kužel je až uvnitř…</span><o:p></o:p></p>
<br>
</blockquote>
</div>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>