<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Ono to odření asi bude tím, že duše byla menší, resp. plášť větší.
    Napouštím tak, že kompresor nafouknu na cca o 20 % víc než je
    napsáno na plášti, připojím na ventilek, otočím kohoutkem, nechám až
    přestane zvuk foukání, zavřu a odpojím ventilek. Při tom odpojení
    trochu uteče, proto dávám na začátku větší tlak. Takže tohle jsem
    udělal někdy v únoru/březnu a až do předminulého týdne klid, pak 3x
    za 2 týdny díra. Asi bych ještě moh jenom vyměnit duši, ale plášť už
    je dost sjetej a jak je větší, tak jsem ho vyměnil za správnou
    velikost, aby se mi tam v zimě vešel sněhovej řetěz:-)<br>
    <br>
    Myslím, že jsem za ten cca rok zalepil nebo vyměnil několikrát víc
    duší, než za desitky let před tím na kole:-)<br>
    Asi kvůli tomu šílenýmu brždění, kdy se jako první aktivuje brždění
    morotem a to výhradně na max. Je tam prostě jen kontakt ON/OFF.
    Brzdí to cca tak, že na svahu ~15 % je ustálená rychlost ~12 km/h.<br>
    <br>
    Ale na kole bych zas dávno měnil brzdový špalíky a laboroval s nima,
    aby tam správně seděly, brzdily a nevřískaly, začínaly brzdit z obou
    stran stejně, ... No a pak ložiska typu "sypaný kuličky" to byl taky
    voser, nechápu jak vůbec tohle někoho napadlo na ty kola dávat. Tady
    jsou normální ložiska a nejsou s nima žádný potíže. Takže celkovej
    čas údržby bude asi kratší.<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 22.10.2023 v 8:19 Jaroslav Buchta
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:538a4496-35d8-cdb0-841e-e8ae5bbd76d5@hascomp.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div class="moz-cite-prefix">Podle me odreny boky duse = maly
        tlak.</div>
      <div class="moz-cite-prefix">Hodne se plast deformuje a duse se
        zuzla, nebo na hranach primo cvakne.</div>
      <div class="moz-cite-prefix">Prifouknul bych na max, pokud by se
        jednalo o me, tak mozna alternativne zhubnout par desitek kilo
        :D<br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix"><br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 23:28 Pavel Hudeček
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
        cite="mid:130ce9ad-fd80-4eec-b851-9ec3d0d2e032@seznam.cz">
        <meta http-equiv="Content-Type"
          content="text/html; charset=UTF-8">
        No, ráfek už je trochu (dost) poškrábanej, tak předpokládám, že
        těma škrábancema by to unikalo, tak mě napadlo lepit. A jak jsem
        se tu dozvěděl, tak jsou na to nějaký tmely.<br>
        <br>
        Převrtání je ale blbý, to by byla jednosměrná cesta, to si budu
        muset ještě rozmyslet.<br>
        <br>
        Duše ovšem pokud možno lepím. Jde to i bez sundání kola a to je
        zásadní výhoda:-)<br>
        To motorový kolo nerad sundavám, je to pracný a musí se dávat
        pozor na kabel. A na předním mám pořád původní duši i plášť,
        jenom jsem jednou trochu dofukoval v zimě.<br>
        Na tom zadním mi to s prvníma dvěma pláštěma vycházelo tak, že
        není potřeba nic řešit asi 2000 km a pak se začnou v duších
        dělat díry pořád dokola. Nepomůže ani sundat plášť a důkladně
        vyčistit. Teď bylo zajímavý, že ty díry se dělaly na boku a
        vlastně celý boky duše byly nějaký odřený.<br>
        <br>
        Měl jsem za to, že bezdušový když píchnou, tak se zalepí nějakým
        sprejem. Nebo ne?<br>
        <br>
        PH<br>
        <br>
        <div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 22:11 Ales Filip
          napsal(a):<br>
        </div>
        <blockquote type="cite"
cite="mid:18b53dd0a88.27d8.6070e0d3346f826efef4d4fdee88fe31@centrum.cz">
          <meta http-equiv="content-type"
            content="text/html; charset=UTF-8">
          <div dir="auto">
            <div id="aqm-greeting" dir="auto" style="color: black;">
              <div dir="auto"> Dobrý den,
                <div dir="auto"><br>
                </div>
                <div dir="auto"><br>
                </div>
              </div>
            </div>
            <div dir="auto">Ano, díra pro ventilek se převrtá na větší
              průměr,  a vsadí se tam ventilek. Plášť není potřeba nijak
              lepit, měl by tesnit stejně jako plášť na autě.</div>
            <div dir="auto">Ale reálně nevidím žádnou výhodu. Když
              píchnu, tak vyměním duši, (většinou to nestojí za to to
              lepit, v číně stojí pár korun), a jezdím dál.  Když
              píchnete bezdušový plášť,  tak ho buď budete muset
              opravit, nebo tam dát duši.  Ale vzhledem ke zvětšené díře
              v ráfku se vám brzo urve. ;-)</div>
            <div id="aqm-signature" dir="auto" style="color: black;">
              <div dir="auto"><br>
              </div>
              <div dir="auto">
                <div dir="auto"><br>
                </div>
                <div dir="auto">S pozdravem,</div>
                <div dir="auto">-- </div>
                <div dir="auto"> Ales Filip</div>
                <div dir="auto"> Kutna Hora</div>
                <div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a
                    href="http://xanadu.khnet.info/"
                    style="font-size:
                  12pt;" moz-do-not-send="true"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div>
              </div>
            </div>
            <div dir="auto"><br>
            </div>
            <div id="aqm-original" style="color: black;">
              <div dir="auto">Dne 21. října 2023 20:24:45 Pavel Hudeček
                <a class="moz-txt-link-rfc2396E"
                  href="mailto:edizon@seznam.cz" moz-do-not-send="true"><edizon@seznam.cz></a>
                napsal:</div>
              <div><br>
              </div>
              <blockquote type="cite" class="gmail_quote"
style="margin: 0
              0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left:
              0.75ex;">
                <div dir="auto">Dobrý den všem,</div>
                <div dir="auto">Při výměně pláště jsem si všimnul, že je
                  na něm napsáno "tubeless". </div>
                <div dir="auto">Takže by asi měl bejt pro bezdušové
                  využití. Teď v něm teda mám duši, </div>
                <div dir="auto">ale říkal jsem si, že až bude děravá,
                  tak že bych přešel na bezdušové </div>
                <div dir="auto">použití toho pláště:-)</div>
                <div dir="auto"><br>
                </div>
                <div dir="auto">Když jsem gůglil označení "ht001-05
                  tubeless" co je tam napsaný, tak </div>
                <div dir="auto">jsem nic použitelného nenašel. A na
                  "10x2.125 tubeless" zas samý plný a </div>
                <div dir="auto">k tomu kupodivu i link kde jsem ji
                  koupil:</div>
                <div dir="auto"><a class="moz-txt-link-freetext"
href="https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125"
                    moz-do-not-send="true">https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125</a></div>
                <div dir="auto">Ale tam nic o bezdušovosti nepíšou.</div>
                <div dir="auto"><br>
                </div>
                <div dir="auto">Takže otázka je, jak se to bezdušově
                  používá?</div>
                <div dir="auto"><br>
                </div>
                <div dir="auto">To se ten plášť nějakým lepidlem přilepí
                  na ráfek a do díry dá nějakej </div>
                <div dir="auto">ventilek se špuntíkem co tam pasuje?</div>
              </blockquote>
            </div>
          </div>
          <span style="white-space: pre-wrap">
</span></blockquote>
      </blockquote>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>