<div dir='auto'><div>Zdravím</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Bezduše nechci. Bohatě mi stačila jedna zkušenost s vyteklým "mlékem" při říznutí pláště. Ten sajrajt zalepí úplně všechno a jde strašně špatně odstranit. Vozím "samolepky" a na delší tůry duši. Měním tak jednou do roka. Jezdím denně. Jak to jde, tak dlouhé tůry a to i mezistátní. Pokud to jen trochu jde, tak v terénu. Ventilky razantně upřednostňuji automobilové. Nejde mi o kompatibilitu s kompresorem u pumpy a tlakoměrem, i když se hodí, ale několikrát jsem si s galuskáči šeredně naběhl. Musím dofukovat, při dofukování povolovat a na provoz spíš dotáhnout. Jak poskakují, tak zřejmě víc upouštějí. Duše s automobilovými jsem za tuhle sezónu ještě nefoukal. V ráfku jsou pružně (alespoň ty moje), takže při zachycení za něco se poddají. Prostě problém jsem s nimi nikdy neměl.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Zeman<br><div class="gmail_extra" dir="auto"><br><div class="gmail_quote">Dne 22. 10. 2023 20:11 napsal uživatel Petr Labaj <labaj@volny.cz>:<br type="attribution"><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div>
    Takže není žádná skrytá výhoda galuskáče, kterou jsem přehlídnul.<br>
    Fajn.<br>
    Děkuji.<br>
    <br>
    PL<br>
    <br>
    *********************<br>
    <br>
    <div>Dne 22.10.2023 v 19:54 Zdenek
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote>
      
      
      
      <div>
        <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">Těžko
            říci, jaká je výhoda. Většina kol se s ním prodává a
            většinou není důvod převrtávat ráfek a předělávat na
            autoventil.</span></p>
        <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">Spíš
            vnímám nevýhody, že si člověk nemůže nafouknout kolo u pumpy
            nebo snadno změřit tlak běžným měřákem.</span></p>
        <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"> </span></p>
        <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">Co
            člověk, to názor:</span></p>
        <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"><a href="https://www.bike-forum.cz/forum/galuskovy-autoventil-na-mtb.html">https://www.bike-forum.cz/forum/galuskovy-autoventil-na-mtb.html</a></span></p>
        <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"><a href="https://www.bike-forum.cz/forum/9200.html">https://www.bike-forum.cz/forum/9200.html</a></span></p>
        <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"><a href="https://www.bike-forum.cz/forum/galuskove-nebo-auto-ventilky.html">https://www.bike-forum.cz/forum/galuskove-nebo-auto-ventilky.html</a></span></p>
        <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">…</span></p>
        <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"> </span></p>
        <div>
          <div style="border:none;border-top:solid #b5c4df 1pt;padding:3pt 0cm 0cm 0cm">
            <p><b><span style="font-size:10pt;font-family:'tahoma' , 'sans-serif'">From:</span></b><span style="font-size:10pt;font-family:'tahoma' , 'sans-serif'">
                Hw-list [<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] <b>On
                  Behalf Of </b>Petr Labaj<br>
                <b>Sent:</b> Sunday, October 22, 2023 7:20 PM<br>
                <b>To:</b> <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a><br>
                <b>Subject:</b> Re: OT Bezdušové pneumatiky</span></p>
          </div>
        </div>
        <p> </p>
        <p style="margin-bottom:12pt">Pardon za
          odbočku.<br>
          Jaká je výhoda galuskového ventilku?<br>
          Já jsem fanda autoventilků. Nafouknu kolo u každé pumpy, snad
          ke každému kompresoru je<br>
          ve standardním příslušenství koncovka pro autoventilky, často
          i s manometrem.<br>
          Případný náhradní vnitřek opět koupím u každé pumpy nebo ve
          spoustě krámů s autopříslušenstvím.<br>
          Těch je zřejmě o dost víc než cyklospeciálek.<br>
          <br>
          Galuskový ventilek má sice o něco menší průměr, ale váhově to
          myslím moc vliv mít nebude.<br>
          Foukání je složitější minimálně o povolování toho vršku.<br>
          <br>
          Díky.<br>
          PL<br>
          <br>
          ******************</p>
        <div>
          <p>Dne 22.10.2023 v 18:41 Zdenek napsal(a):</p>
        </div>
        <blockquote style="margin-top:5pt;margin-bottom:5pt">
          <p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">S tím
              převrtáváním je do divné. Mám sice galuskový ventilek, ale
              má stejný průměr jako ventilek u duše. Ten rozšířený
              těsnící kužel je až uvnitř…</span></p>
          <br>
        </blockquote>
      </div>
    </blockquote>
    <br>
  </div>
</blockquote></div><br></div></div></div>