<div dir='auto'><div>Zdravím</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Bezduše nechci. Bohatě mi stačila jedna zkušenost s vyteklým "mlékem" při říznutí pláště. Ten sajrajt zalepí úplně všechno a jde strašně špatně odstranit. Vozím "samolepky" a na delší tůry duši. Měním tak jednou do roka. Jezdím denně. Jak to jde, tak dlouhé tůry a to i mezistátní. Pokud to jen trochu jde, tak v terénu. Ventilky razantně upřednostňuji automobilové. Nejde mi o kompatibilitu s kompresorem u pumpy a tlakoměrem, i když se hodí, ale několikrát jsem si s galuskáči šeredně naběhl. Musím dofukovat, při dofukování povolovat a na provoz spíš dotáhnout. Jak poskakují, tak zřejmě víc upouštějí. Duše s automobilovými jsem za tuhle sezónu ještě nefoukal. V ráfku jsou pružně (alespoň ty moje), takže při zachycení za něco se poddají. Prostě problém jsem s nimi nikdy neměl.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Zeman<br><div class="gmail_extra" dir="auto"><br><div class="gmail_quote">Dne 22. 10. 2023 20:11 napsal uživatel Petr Labaj <labaj@volny.cz>:<br type="attribution"><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div>
Takže není žádná skrytá výhoda galuskáče, kterou jsem přehlídnul.<br>
Fajn.<br>
Děkuji.<br>
<br>
PL<br>
<br>
*********************<br>
<br>
<div>Dne 22.10.2023 v 19:54 Zdenek
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote>
<div>
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">Těžko
říci, jaká je výhoda. Většina kol se s ním prodává a
většinou není důvod převrtávat ráfek a předělávat na
autoventil.</span></p>
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">Spíš
vnímám nevýhody, že si člověk nemůže nafouknout kolo u pumpy
nebo snadno změřit tlak běžným měřákem.</span></p>
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"> </span></p>
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">Co
člověk, to názor:</span></p>
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"><a href="https://www.bike-forum.cz/forum/galuskovy-autoventil-na-mtb.html">https://www.bike-forum.cz/forum/galuskovy-autoventil-na-mtb.html</a></span></p>
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"><a href="https://www.bike-forum.cz/forum/9200.html">https://www.bike-forum.cz/forum/9200.html</a></span></p>
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"><a href="https://www.bike-forum.cz/forum/galuskove-nebo-auto-ventilky.html">https://www.bike-forum.cz/forum/galuskove-nebo-auto-ventilky.html</a></span></p>
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">…</span></p>
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d"> </span></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #b5c4df 1pt;padding:3pt 0cm 0cm 0cm">
<p><b><span style="font-size:10pt;font-family:'tahoma' , 'sans-serif'">From:</span></b><span style="font-size:10pt;font-family:'tahoma' , 'sans-serif'">
Hw-list [<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] <b>On
Behalf Of </b>Petr Labaj<br>
<b>Sent:</b> Sunday, October 22, 2023 7:20 PM<br>
<b>To:</b> <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a><br>
<b>Subject:</b> Re: OT Bezdušové pneumatiky</span></p>
</div>
</div>
<p> </p>
<p style="margin-bottom:12pt">Pardon za
odbočku.<br>
Jaká je výhoda galuskového ventilku?<br>
Já jsem fanda autoventilků. Nafouknu kolo u každé pumpy, snad
ke každému kompresoru je<br>
ve standardním příslušenství koncovka pro autoventilky, často
i s manometrem.<br>
Případný náhradní vnitřek opět koupím u každé pumpy nebo ve
spoustě krámů s autopříslušenstvím.<br>
Těch je zřejmě o dost víc než cyklospeciálek.<br>
<br>
Galuskový ventilek má sice o něco menší průměr, ale váhově to
myslím moc vliv mít nebude.<br>
Foukání je složitější minimálně o povolování toho vršku.<br>
<br>
Díky.<br>
PL<br>
<br>
******************</p>
<div>
<p>Dne 22.10.2023 v 18:41 Zdenek napsal(a):</p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5pt;margin-bottom:5pt">
<p><span style="font-size:11pt;font-family:'calibri' , 'sans-serif';color:#1f497d">S tím
převrtáváním je do divné. Mám sice galuskový ventilek, ale
má stejný průměr jako ventilek u duše. Ten rozšířený
těsnící kužel je až uvnitř…</span></p>
<br>
</blockquote>
</div>
</blockquote>
<br>
</div>
</blockquote></div><br></div></div></div>