<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html>
<body>
<div dir="auto">
<div id="aqm-greeting" dir="auto" style="color: black;"><div dir="auto">
Dobrý den,<div dir="auto"><br></div><div dir="auto"><br></div>
</div></div>
<div dir="auto">Pravděpodobně tak, že to obuješ, a potom tam přes ventilek naleješ tu kapalinu, která to utěsní. </div><div id="aqm-signature" dir="auto" style="color: black;"><div dir="auto"><br></div><div dir="auto"><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">S pozdravem,</div><div dir="auto">-- </div><div dir="auto"> Ales Filip</div><div dir="auto"> Kutna Hora</div><div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a href="http://xanadu.khnet.info/" style="font-size: 12pt;"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div></div></div><div dir='auto'><br></div>
<div id="aqm-original" style="color: black;">
<!-- body start -->
<div class="aqm-original-body">
<div style="color: black;">
<p style="color: black; font-size: 10pt; font-family: sans-serif; margin: 8pt 0;">Dne 22. října 2023 2:03:09 Pavel Hudeček <edizon@seznam.cz> napsal:</p>
<blockquote type="cite" class="gmail_quote" style="margin: 0 0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left: 0.75ex;">
Z toho bike-fóra teda moc moudrej nejsem:-)<br>
Tak jsem gůglil a jestli to správně chápu, tak potřebuju:<br>
<br>
1. ventilek<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70">https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70</a><br>
2. těsnící kapalinu<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.koloshop.cz/cs/Zeroflats-protidefektove-mleko,-60ml/123166">https://www.koloshop.cz/cs/Zeroflats-protidefektove-mleko,-60ml/123166</a><br>
3. Najít eshop kde mají ventilek 90° i "mléko" v ne moc velkém
balení<br>
<br>
Jen mi teda není úplně jasný jak fyzicky realizovat postup co je u
tý kapaliny napsanej:<br>
"<span style="color: rgb(89, 88, 85); font-family: Inter, sans-serif; font-size: 15px; font-style: normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left; text-indent: 0px; text-transform: none; widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal; background-color: rgb(255, 255, 255); text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style: initial; text-decoration-color: initial; display: inline !important; float: none;">nafoukněte
ji tak, aby patky pláště zapadly do ráfku. Potom vyšroubujte
ventilek a nalejte 60ml Zero flats a nafoukněte na požadovaný
tlak."</span><br>
<br>
----<br>
A až bude v duši díra, místo zalepování jí přestřihnu, vyndám a
zkusím bezdušové řešení:-)<br>
<br>
Otázka: Když pak bude zase plášť opotřebovanej a na výměnu, půjde z
toho nějak snadno odlepit, nebo je to velkej problém?<br>
<br>
PH<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 23:43 Pavel Hudeček
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite" cite="mid:33ff45b2-0d28-4b2e-9a93-f4bb9e83f132@seznam.cz">
A ta páska, předpokládám, souvisí s drátama v klasickým kole. U mě
je ráfek odlitek z hliníku, plynule navazující na stator motoru. A
jedinou díru má na ventilek. Pásku tam žádnou nemám.<br>
<br>
PH<br>
<br>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 23:00 René Damek
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite" cite="mid:CAEysCS+fqA63SWXhyKbFDM9bSOvpDOusUitHj0pmL8sm=4LFpw@mail.gmail.com">
<div dir="ltr">
<div dir="ltr">Prolezte <a href="http://bike-forum.cz" moz-do-not-send="true">bike-forum.cz</a>, tam je informací
mraky. Ve zkratce je třeba bezdušový ráfek, bezdušový plášť,
páska na ráfek (je jiná než na duše), ventilek, tmel. Nevím
proč by se měl převrtávat ráfek.
<div>Jako hlavní výhoda se udává možnost foukat nižší tlaky,
jednoduché vyřešení malých defektů, nemožnost cvaknout
duši.</div>
<div>Já jezdím silničku a přešel jsem na bezduše kvůli těm
drobným defektům, na větší se vozí knoty. Prostě
dofouknu a jedu dál. </div>
<div>RD</div>
<div> </div>
</div>
<br>
<div class="gmail_quote">
<div dir="ltr" class="gmail_attr">so 21. 10. 2023 v 20:24
odesílatel Pavel Hudeček <<a href="mailto:edizon@seznam.cz" moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">edizon@seznam.cz</a>>
napsal:<br>
</div>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Dobrý
den všem,<br>
Při výměně pláště jsem si všimnul, že je na něm napsáno
"tubeless". <br>
Takže by asi měl bejt pro bezdušové využití. Teď v něm
teda mám duši, <br>
ale říkal jsem si, že až bude děravá, tak že bych přešel
na bezdušové <br>
použití toho pláště:-)<br>
<br>
Když jsem gůglil označení "ht001-05 tubeless" co je tam
napsaný, tak <br>
jsem nic použitelného nenašel. A na "10x2.125 tubeless"
zas samý plný a <br>
k tomu kupodivu i link kde jsem ji koupil:<br>
<a href="https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125" rel="noreferrer" target="_blank" moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125</a><br>
Ale tam nic o bezdušovosti nepíšou.<br>
<br>
Takže otázka je, jak se to bezdušově používá?<br>
<br>
To se ten plášť nějakým lepidlem přilepí na ráfek a do
díry dá nějakej <br>
ventilek se špuntíkem co tam pasuje?<br>
</blockquote>
</div>
</div>
</blockquote>
</blockquote>
<div>_______________________________________________</div>
<div>HW-list mailing list - sponsored by <a class="aqm-autolink aqm-autowrap" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a></div>
<div><a class="aqm-autolink aqm-autowrap" href="mailto:Hw-list%40list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a></div>
<div><a class="aqm-autolink aqm-autowrap" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></div>
<div><br></div></blockquote>
</div>
</div>
<!-- body end -->
</div><div dir="auto"><br></div>
</div></body>
</html>