<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<div class="moz-cite-prefix">Baterky v té koloběžce asi musejí
dostávat dobře zabrat, když nevydrží. Když už v něčem mám baterky
Lion, beru to tak jako že je to skoro na furt. I akušroubovák mám
minimálně 4 roky a furt dobrý. Ale pokud řešíte baterku, co snese
velké proudy a nevadí jí zima, uvažoval jste články LTO? Jsou teda
příšerně drahé a poměr energie/hmotnost taky nic moc. Ale snesou
toho hodně.
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.mivvyenergy.cz/cs/lithiove-clanky/16-clanek-lto-30ah-23v-yinlong-66160h-859521036341.html">https://www.mivvyenergy.cz/cs/lithiove-clanky/16-clanek-lto-30ah-23v-yinlong-66160h-859521036341.html</a></div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Anděl</div>
<div class="moz-cite-prefix"> <br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 01.09.2023 v 16:04 Jan Kuba
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:CAD8qwRNObasOOjUfFqkU9Cqj_KwTS80_BmEec1GyDscXbD8tDA@mail.gmail.com">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
Ty lifepo vy tý koloběžce dlouho nevydrží... nejsou stavěné na to
aby s nimi furt někdo vibroval skákal a podobně<br>
<br>
pátek 1. září 2023 Pavel Hudeček <<a
href="mailto:edizon@seznam.cz" moz-do-not-send="true"
class="moz-txt-link-freetext">edizon@seznam.cz</a>>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Dobrý den
všem,<br>
rozmýšlel jsem, jakou další baterku dát do koloběžky, až ta
současná přestane vyhovovat.<br>
- V případě Li-ion 18650 tam můžu nacpat 500-600 Wh, ale
životnost je celkem nic moc a k tomu velká závislost na teplotě.<br>
- V případě LiFePO 32700 tam můžu nacpat 300-400 Wh s životností
řádově přes Li-ion, se zimními výkony, o kterých si může Li-ion
nechat zdát i v létě. Ale těch 400 Wh je za cenu složitostí s
jiným napětím.<br>
<br>
Tak mě napadlo to zkombinovat:<br>
Dát tam jednu sérii LiFePO s vhodným napětím, tedy asi 250 Wh a
zbytek vyplnit těmi Li-ion. A pak celkem nenáročnou elektroniku
pro přepínání a případně mírný přenos energie mezi nimi. V praxi
by se pak primárně používala ta LiFePO a teprve když by byla
hodně vybitá, přišla by na řadu Li-ion. To v praxi znamená, že
většunju dní by se použila jen LiFePO a obřčas, když jedu dál,
tak obě.<br>
<br>
Je to dobrý nápad?<br>
<br>
Díky,<br>
PH<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a
href="http://www.HW.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
moz-do-not-send="true" class="moz-txt-link-freetext">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>
<br>
<fieldset class="moz-mime-attachment-header"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</body>
</html>