<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Ano, to bude nejspíš ono. Tu stránku v jisté době předělali a link
    co jsem měl, tak přestal fungovat a ten text jsem tam již nenašel.
    Bylo to velmi dlouhý a poměrně podrobný.<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 05.08.2023 v 21:54 Jaroslav Lukeš
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:7f0cc00f-fa56-4df4-7039-72095f8784a0@wo.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div class="moz-cite-prefix"><span style="color: rgb(17, 17, 17);
          font-family: -apple-system, Roboto, SegoeUI, "Segoe
          UI", "Helvetica Neue", Helvetica,
          "Microsoft YaHei", "Meiryo UI", Meiryo,
          "Arial Unicode MS", sans-serif; font-size: 14px;
          font-style: normal; font-variant-ligatures: normal;
          font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing:
          normal; orphans: 2; text-align: left; text-indent: 0px;
          text-transform: none; widows: 2; word-spacing: 0px;
          -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal;
          background-color: rgba(255, 255, 255, 0.7);
          text-decoration-thickness: initial; text-decoration-style:
          initial; text-decoration-color: initial; display: inline
          !important; float: none;"><br>
          Zaptal jsem se AI<br>
          <br>
          Na Fakultě elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v
          Brně byl v roce 2010 realizován projekt<span> </span></span><strong
          style="font-size:
          var(--cib-type-subtitle2-stronger-font-size); line-height:
          var(--cib-type-subtitle2-stronger-line-height); font-weight:
          var(--cib-type-subtitle2-stronger-font-weight);
          font-variation-settings:
          var(--cib-type-subtitle2-stronger-font-variation-settings);
          color: rgb(17, 17, 17); font-family: -apple-system, Roboto,
          SegoeUI, "Segoe UI", "Helvetica Neue",
          Helvetica, "Microsoft YaHei", "Meiryo UI",
          Meiryo, "Arial Unicode MS", sans-serif; font-style:
          normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps:
          normal; letter-spacing: normal; orphans: 2; text-align: left;
          text-indent: 0px; text-transform: none; widows: 2;
          word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px;
          white-space: normal; background-color: rgba(255, 255, 255,
          0.7); text-decoration-thickness: initial;
          text-decoration-style: initial; text-decoration-color:
          initial;">Hydrogen Racing for Schools</strong><span
          style="color: rgb(17, 17, 17); font-family: -apple-system,
          Roboto, SegoeUI, "Segoe UI", "Helvetica
          Neue", Helvetica, "Microsoft YaHei",
          "Meiryo UI", Meiryo, "Arial Unicode MS",
          sans-serif; font-size: 14px; font-style: normal;
          font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps: normal;
          font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2;
          text-align: left; text-indent: 0px; text-transform: none;
          widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px;
          white-space: normal; background-color: rgba(255, 255, 255,
          0.7); text-decoration-thickness: initial;
          text-decoration-style: initial; text-decoration-color:
          initial; display: inline !important; float: none;">. Projekt
          se zabýval vývojem vodíkových palivových článků pro modely aut
          a závodů s nimi.<span> </span></span><a class="tooltip-target"
          data-citationid="2de4b515-5df1-c98f-fee4-03f5911f858c-3-group"
href="https://www.hytep.cz/o-vodiku/aktuality/novinky/elektromobily-jsou-jen-prestupni-stanice-k-vodiku"
          target="_blank" style="position: relative;
          text-decoration-line: underline; text-decoration-thickness:
          initial; text-decoration-style: dotted; text-decoration-color:
          var(--cib-color-foreground-neutral-tertiary); color: inherit;
          border-bottom: 2px solid transparent; text-underline-offset:
          3px; font-family: -apple-system, Roboto, SegoeUI, "Segoe
          UI", "Helvetica Neue", Helvetica,
          "Microsoft YaHei", "Meiryo UI", Meiryo,
          "Arial Unicode MS", sans-serif; font-size: 14px;
          font-style: normal; font-variant-ligatures: normal;
          font-variant-caps: normal; font-weight: 400; letter-spacing:
          normal; orphans: 2; text-align: left; text-indent: 0px;
          text-transform: none; widows: 2; word-spacing: 0px;
          -webkit-text-stroke-width: 0px; white-space: normal;
          background-color: rgba(255, 255, 255, 0.7);"
          moz-do-not-send="true">Na stránkách projektu byla podrobná
          sekce o akumulátorech, vodíku, palivových článcích a dalších
          souvisejících tématech</a><a
href="https://www.hytep.cz/o-vodiku/aktuality/novinky/elektromobily-jsou-jen-prestupni-stanice-k-vodiku"
          class="ac-anchor sup-target" target="_blank"
          data-citationid="2de4b515-5df1-c98f-fee4-03f5911f858c-3"
          style="position: relative; text-decoration: none; color:
          var(--cib-color-foreground-system-link-primary); font-family:
          -apple-system, Roboto, SegoeUI, "Segoe UI",
          "Helvetica Neue", Helvetica, "Microsoft
          YaHei", "Meiryo UI", Meiryo, "Arial
          Unicode MS", sans-serif; font-size: 14px; font-style:
          normal; font-variant-ligatures: normal; font-variant-caps:
          normal; font-weight: 400; letter-spacing: normal; orphans: 2;
          text-align: left; text-indent: 0px; text-transform: none;
          widows: 2; word-spacing: 0px; -webkit-text-stroke-width: 0px;
          white-space: normal; background-color: rgba(255, 255, 255,
          0.7);" moz-do-not-send="true"><sup style="position: relative;
            display: inline-flex; align-items: center; justify-content:
            center; vertical-align: top; top: -1px; margin: 0px 2px;
            min-width: 14px; height: 14px; text-decoration-color:
            transparent; outline: transparent solid 1px; color:
            var(--cib-color-foreground-accent-primary); background:
            var(--cib-color-fill-accent-alt-primary); border-radius:
            var(--cib-comp-message-citation-border-radius); font-size:
            var(--cib-type-caption2-strong-font-size); line-height:
            var(--cib-type-caption2-strong-line-height); font-weight:
            var(--cib-type-caption2-strong-font-weight);
            font-variation-settings:
            var(--cib-type-caption2-strong-font-variation-settings);">1</sup></a><br>
        <br>
        <a class="moz-txt-link-freetext"
href="https://www.idnes.cz/technet/technika/jak-se-vyrabi-palivo-budoucnosti-vodik-pro-auta-i-elektroniku.A080127_234744_tec_technika_vse"
          moz-do-not-send="true">https://www.idnes.cz/technet/technika/jak-se-vyrabi-palivo-budoucnosti-vodik-pro-auta-i-elektroniku.A080127_234744_tec_technika_vse</a><br>
        <br>
        <a href="https://tubrnoracing.cz/" moz-do-not-send="true">Úvod -
          tubrnoracing.cztubrnoracing.cz | Oficiální webové stránky
          studenského týmu TU Brno Racing</a><br>
        <br>
        <a href="https://hydro-race.eu/HomePage" moz-do-not-send="true">HydroRACE4School
          | HomePage (hydro-race.eu)</a><br>
        <br>
        je to ono?<br>
        <br>
        Pavel Hudeček napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
        cite="mid:c040cb50-968a-e823-77f1-011e528d3faa@seznam.cz">Na
        FELu měli kdysi nějaký studentský projekt s elektrickými, nebo
        vodíkovými auty a na jeho stránkách byla velmi podrobná sekce o
        akumulátorech, vodíku, poalivových článcích, ... Bohužel mě
        tehdy nenapadlo si to vysosat. <br>
        <br>
        K vodíku byl závěr ten, že účinnost závisí na proudové hustotě,
        může být dost vysoká (celkem snadno 70 %
        elektřina-vodík-elektřina), ale když se to má narvat do auta,
        tak se v důsledku požadavků na výkonovou hustotu shora přiblíží
        k 50 %. A pak přijde druhé snížení v důsledku skladování H2, ale
        zase hlavně kvůli rozměrům, nejhůř dopadlo zkpalnění, tam byla
        ztráta 50 % spalného tepla. <br>
        <br>
        Takže pro skladování energie v malém stacionárním úložišti by
        neměl být problém. Když by to zabralo celou půdu, tak asi i nad
        70 %. <br>
      </blockquote>
    </blockquote>
  </body>
</html>