<div dir='auto'>Ale těch méně než 100mOhm je klidně třeba 1mOhm. V autech je to trošku jinak. Většina spotřebičů je buď kapacitní, typicky klasické žárovky, nebo motor, co má velký rozběhový proud a ty kontakty si to na začátku prsknutím očistí. Druhá věc je, co je krátkodobý proud a co trvalý po dobu několika desítek minut nebo hodin. Klasické pojistky s fastony 6,3mm jsou běžně na 40A, a při tomto proudu se po pár minutách taví obalový plast.<div dir="auto">Tomáš OK2MTM </div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 10. 6. 2023 12:48 napsal uživatel balu <balu@k-net.fr>:<br type="attribution" /><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><p dir="ltr">Zdravim osadenstvo,
<br>
<br>
hladam rele vhodne do aplikacie, kde je dolezity prechodovy odpor v
<br>
zopnutom stave. Prekvapivo u vacsiny modelov zo skupiny "power relay"
<br>
(25, 40, 80A) je v datasheete uvedeny contact resistance <100 mOhm skoro
<br>
vsade. To mi pride celkom nerealne, pac pri nominalnom prude by sa to
<br>
rele roztavilo.
<br>
<br>
Preco u relatka mensieho, ktore je v triede automotive je uvedenych <5 mOhm?
<br>
<br>
Ake realisticke hodnoty sa daju ocakavat?
<br>
<br>
b.
<br>
<br>
<br>
<br>
_______________________________________________
<br>
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
<br>
Hw-list@list.hw.cz
<br>
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>
</p>
</blockquote></div><br></div>