Normálně otevřít dispute, nafotit balíček, rozměry ( pravítko).. žádné doplatky. On pak použije tu částku kterou navrhnu jako refund... <br><br>středa 1. března 2023 Petr Labaj <<a href="mailto:labaj@volny.cz">labaj@volny.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div>
Mám čerstvou zkušenost s Alíkem. A poučení, nekupovat 11 kusů
nějakých sad.<br>
<br>
Objednal jsem si 11 sad konektorů po 10 kusech, tedy dohromady 110
kusů.<br>
Hodně na to čekám, u nás je neumím koupit.<br>
Dneska dorazil balíček, podezřele tenký.<br>
Místo 11 sad je v něm jenom jedna.<br>
Je tam i obligátní samolepka, kde je napsáno, že v balíku jich má
být 11.<br>
Ale jak je tam "11lot" bez mezery, tak ty 3 svislé čárky asi nějaká
holčina,<br>
co to tam balí, prostě v rychlosti považovala za jedničku.<br>
Viz malý obrázek.<br>
<br>
Napsal jsem prodejci. Ten už mezitím odpověděl a chybu uznal.<br>
Prý mi to pošle znovu, ale chce za to "poplatek" 0.11 USD.<br>
Má to jako standardní položku "zboží" - žádost o opětovné odeslání.<br>
Sice se mi příčí mu posílat cokoli (i když jsou to 3 kačky), když je
to jeho<br>
chyba, která mě tak jako tak vyjde draho.<br>
No ale co nadělám, konektory potřebuju.<br>
<br>
Takže poučení - objednávat 10 nebo 12 sad, nikdy ne 11.<br>
<br>
PL<br>
<br>
*********************<br>
<br>
Dne 01.03.2023 v 12:42 iko napsal(a):<br>
<blockquote type="cite">
<div class="gmail_quote">
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
> Zdravim<br>
> <br>
> Nieco sa zmenilo v Ali? Uz druhy krat sa mi stalo, ze dam
dispute na <br>
> full refund, vobec sa do toho nezapoji predajca, len Ali
a do par minut <br>
> (od zadania dispute) mam schvaleny refund a peniaze na
ceste. Ziadne <br>
> dohadovanie s predajcom.<br>
</blockquote>
</div>
</blockquote>
<br>
</div>
</blockquote>