<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
Jen pro pobavení, co rozesílá provozovatel datových schránek novým
abonentům.<br>
Je to přesně ten správný typ marketingu, kde se sice nelže, ale jen
se zamlčují podstatné informace. Případně se uvedou až někde
později, kdy už má uživatel vybudovanou v mozku paměťovou stropu "je
to výborné". ;-)<br>
<br>
Citát:<br>
Přes datovou schránku můžete přijímat i odesílat datové zprávy
orgánům veřejné moci, tedy jednoduše<br>
řečeno, všem úřadům. Takto zaslaná zpráva má stejnou váhu, jako
kdybyste ji poslali doporučeným<br>
dopisem nebo na úřad zanesli osobně, a <b>navíc je zcela zdarma</b>.<br>
Vaši datovou schránku však můžete využít také pro zasílání datových
zpráv ostatním držitelům<br>
datových schránek, kteří nejsou orgány veřejné moci (fyzické,
podnikající fyzické či právnické osoby).<br>
Tato služba, která se jmenuje Poštovní datová zpráva (PDZ), je
elektronickou obdobou doporučené<br>
zásilky. Posílejte smlouvy, objednávky i jiné důležité dokumenty
Vašim zákazníkům, dodavatelům nebo<br>
obchodním partnerům přímo z datové schránky. Poštovní datové zprávy
od ostatních subjektů, které<br>
nejsou orgány veřejné moci, <b>můžete přijímat zcela zdarma</b>.<br>
<br>
Poznámka komentátora: že odeslání v podstatě obyčejného mailu
neúřadu je zpoplatněno se elegantně přejde (to zvýraznění tučně jsem
přidal já).<br>
<br>
Citát:<br>
<span class="fontstyle0">Datová schránka má na rozdíl od mnoha
e-mailových účtů neomezenou kapacitu. Nikdy se Vám proto<br>
nemůže stát, že by Vám zpráva nedošla jen proto, že už nemáte
místo.<br>
<br>
</span>Poznámka komentátora: udělat ze základní slabiny, tj. časově
omezeného uložení zpráv, výhodu, to už chce trochu marketingového
umu.<br>
<br>
PL<br>
</body>
</html>