<html>
  <head>

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Jen pro pobavení, co rozesílá provozovatel datových schránek novým
    abonentům.<br>
    Je to přesně ten správný typ marketingu, kde se sice nelže, ale jen
    se zamlčují podstatné informace. Případně se uvedou až někde
    později, kdy už má uživatel vybudovanou v mozku paměťovou stropu "je
    to výborné". ;-)<br>
    <br>
    Citát:<br>
    Přes datovou schránku můžete přijímat i odesílat datové zprávy
    orgánům veřejné moci, tedy jednoduše<br>
    řečeno, všem úřadům. Takto zaslaná zpráva má stejnou váhu, jako
    kdybyste ji poslali doporučeným<br>
    dopisem nebo na úřad zanesli osobně, a <b>navíc je zcela zdarma</b>.<br>
    Vaši datovou schránku však můžete využít také pro zasílání datových
    zpráv ostatním držitelům<br>
    datových schránek, kteří nejsou orgány veřejné moci (fyzické,
    podnikající fyzické či právnické osoby).<br>
    Tato služba, která se jmenuje Poštovní datová zpráva (PDZ), je
    elektronickou obdobou doporučené<br>
    zásilky. Posílejte smlouvy, objednávky i jiné důležité dokumenty
    Vašim zákazníkům, dodavatelům nebo<br>
    obchodním partnerům přímo z datové schránky. Poštovní datové zprávy
    od ostatních subjektů, které<br>
    nejsou orgány veřejné moci, <b>můžete přijímat zcela zdarma</b>.<br>
    <br>
    Poznámka komentátora: že odeslání v podstatě obyčejného mailu
    neúřadu je zpoplatněno se elegantně přejde (to zvýraznění tučně jsem
    přidal já).<br>
    <br>
    Citát:<br>
    <span class="fontstyle0">Datová schránka má na rozdíl od mnoha
      e-mailových účtů neomezenou kapacitu. Nikdy se Vám proto<br>
      nemůže stát, že by Vám zpráva nedošla jen proto, že už nemáte
      místo.<br>
      <br>
    </span>Poznámka komentátora: udělat ze základní slabiny, tj. časově
    omezeného uložení zpráv, výhodu, to už chce trochu marketingového
    umu.<br>
    <br>
    PL<br>
  </body>
</html>