<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<br>
<div class="moz-signature">
<meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
Dobrý den,
<br>
<br>
U Xiaomi je ještě další drát pro komunikaci. Tady jsou konektory
popsané:<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.aliexpress.com/item/1005004844429440.html">https://www.aliexpress.com/item/1005004844429440.html</a><br>
<br>
Baterie jsou spojené paralelně jenom přes vybíjecí dráty, a každá
baterie se nabíjí zvlášť. Ale pravděpodobně ta původní baterie to
nějak detekuje, a vadí jí ta druhá baterie, a potom hlásí, že je
připojena nabíječka. Takže se to musí ve fw vypnout. Ale tohle
jsem nějak nezkoumal.<br>
<br>
Já jsem naopak potřeboval silné světlo, protože jezdím cca
kilometr sice po silnici, ale neosvětlené. Takže abych nevjel do
kanálu, apod. tak potřebuju vidět dál dopředu.<br>
<br>
S pozdravem,<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Aleš Filip
Kutná Hora
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
<div id="quoteDIV"> </div>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 26.11.2022 v 15:29 Pavel Hudeček
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:84ec861a-0cd5-f8dc-bb47-c442171d5c1a@seznam.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
S tím BMS je to vlastně tak, že mi z baterky bedou jen 2 dvojice
drátů: Tlustý na vybíjení a tenký na nabíjení. BMS si tedy žije
svým životem bez komunikace.<br>
Ta řídící jednotka, i další komponenty, jsou skoro přesně tohle:<br>
<a class="moz-txt-link-freetext"
href="https://www.aliexpress.com/i/1005001421023329.html"
moz-do-not-send="true">https://www.aliexpress.com/i/1005001421023329.html</a><br>
Jen ta moje je na větší proud.<br>
Ale je možné, že s jinou verzí FW získá funkci "useless line" a
komunikuje s BMS.<br>
<br>
Zaujalo mě to s tím paralelním připojením ext. baterie, že se pak
vypíná. To zapojovali na nabíjecí dráty?<br>
<br>
S tím světlem mi ani tak nejde o výkon, jako spíš o směr a
směrovost. To originální míří moc šikmo dolů. Na kole mám
7W/1200lm velmi směrový světlo a většinou ho používám přeplý na
min, což je asi 1 W. Je to na pack 4x18650, takže vydrží tak nějak
nekonečně. Teda až na to, že se samovolně vybije asi za 2 týdny,
pokud není kablík rozpojenej. To soudruzi nezvládli...<br>
<br>
PH<br>
</blockquote>
<br>
</body>
</html>