<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <br>
    <div class="moz-signature">
      <meta content="text/html; charset=UTF-8" http-equiv="Content-Type">
      Dobrý den,
      <br>
      <br>
      U Xiaomi je ještě další drát pro komunikaci. Tady jsou konektory
      popsané:<br>
      <a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.aliexpress.com/item/1005004844429440.html">https://www.aliexpress.com/item/1005004844429440.html</a><br>
      <br>
      Baterie jsou spojené paralelně jenom přes vybíjecí dráty, a každá
      baterie se nabíjí zvlášť. Ale pravděpodobně ta původní baterie to
      nějak detekuje, a vadí jí ta druhá baterie, a potom hlásí, že je
      připojena nabíječka. Takže se to musí ve fw vypnout. Ale tohle
      jsem nějak nezkoumal.<br>
      <br>
      Já jsem naopak potřeboval silné světlo, protože jezdím cca
      kilometr sice po silnici, ale neosvětlené. Takže abych nevjel do
      kanálu, apod. tak potřebuju vidět dál dopředu.<br>
      <br>
      S pozdravem,<br>
      <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
 Aleš Filip
 Kutná Hora
 <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
      <div id="quoteDIV"> </div>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 26.11.2022 v 15:29 Pavel Hudeček
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:84ec861a-0cd5-f8dc-bb47-c442171d5c1a@seznam.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
      S tím BMS je to vlastně tak, že mi z baterky bedou jen 2 dvojice
      drátů: Tlustý na vybíjení a tenký na nabíjení. BMS si tedy žije
      svým životem bez komunikace.<br>
      Ta řídící jednotka, i další komponenty, jsou skoro přesně tohle:<br>
      <a class="moz-txt-link-freetext"
        href="https://www.aliexpress.com/i/1005001421023329.html"
        moz-do-not-send="true">https://www.aliexpress.com/i/1005001421023329.html</a><br>
      Jen ta moje je na větší proud.<br>
      Ale je možné, že s jinou verzí FW získá funkci "useless line" a
      komunikuje s BMS.<br>
      <br>
      Zaujalo mě to s tím paralelním připojením ext. baterie, že se pak
      vypíná. To zapojovali na nabíjecí dráty?<br>
      <br>
      S tím světlem mi ani tak nejde o výkon, jako spíš o směr a
      směrovost. To originální míří moc šikmo dolů. Na kole mám
      7W/1200lm velmi směrový světlo a většinou ho používám přeplý na
      min, což je asi 1 W. Je to na pack 4x18650, takže vydrží tak nějak
      nekonečně. Teda až na to, že se samovolně vybije asi za 2 týdny,
      pokud není kablík rozpojenej. To soudruzi nezvládli...<br>
      <br>
      PH<br>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>