<div dir='auto'>Občas se traktor používá i na dusání/hutnění, třeba u siláže. Nebo dřív některé traktory měly různé jeřábové nástavby, a tam ta protiváha byla potřebná. Podobně to bylo u orání, aby to neprokluzovalo.<div dir="auto">Dnes už to ale je většinou formou závaží, protože se tak dá váha jednodušeji měnit. Na tahání vlečky je ale váha navíc na škodu.<br><div dir="auto">Tomáš OK2MTM </div></div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 10. 10. 2022 15:17 napsal uživatel Tomáš Hamouz <konfery.tomas.hamouz@seznam.cz>:<br type="attribution" /><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div>
<span style="font-family:'courier new';font-size:9pt">Pak mi ale nedává smysl druhá věta v dole citované původní zprávě.<br />
Jedině to chápat tak že se zvýší hmotnost, ale není třeba aby tuto hmotnost nesly pneumatiky.<br />
<br />
Tomáš<br />
<br />
<br />
</span><table><tbody><tr><td width="2" bgcolor="#0000ff"><br />
</td><td><span style="font-family:'courier new';font-size:9pt">Jestli to nebude tím, že traktor nená zadní nápravu odpruženou, aby vůbec mohl orat.<br />
Tomáš OK2MTM <br />
<br />
Dne 10. 10. 2022 10:56 napsal uživatel Tomáš Hamouz <konfery.tomas.hamouz@seznam.cz>:<br />
Je krásně vidět že u traktoru je přístup k neodpruženým hmotám přesně <br />
opačný než u osobáku. <br />
<br />
Tomáš <br />
<br />
<br />
> Pisou ze se to nema plnit nad 75% aby si kolo zachovalo puvodni pruznost. <br />
> Jde o zvyseni hmotnosti a pritlaku aniz by se zvysil tlak na odpruzeni. <br />
<br />
<br />
_______________________________________________ <br />
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <br />
Hw-list@list.hw.cz <br />
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list </span></td></tr></tbody></table>
</div>

</blockquote></div><br></div>