<div dir='auto'><div>Všechna automotive elektronika musí být bombenfest. Takže žádná vysoká integrace a honění nanometrů. Většinou jde o několik generací zastaralé obvody, kde by jednotlivé součástky na čipu byly vidět málem pod lupou, které by přežily i radiaci, která by zabila řidiče a jiné katastrofy. Zeptám se mladého na detaily. Tyhle hračky navrhuje.</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Zeman<br><div class="gmail_extra" dir="auto"><br><div class="gmail_quote">Dne 28. 9. 2022 18:30 napsal uživatel Pavel Hudeček <edizon@seznam.cz>:<br type="attribution"><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><p dir="ltr">Nebo má po dobu uploadu FW na všech portech H a svítěj všechny světla, 
<br>
topení topí, větrák větrá, klimatizace klimatizuje, ...
<br>
:-)
<br>

<br>
PH
<br>

<br>
Dne 28.09.2022 v 17:58 Petr Labaj napsal(a):
<br>
> Tak to je docela mazec.
<br>
> To je snad ten počítač postavený na technologii ECL, že tak žere.
<br>
>
<br>
> PL
<br>
>
<br>
> *********************
<br>
>
<br>
> Dne 28.9.2022 v 17:49 Zdenek napsal(a):
<br>
>> Na 12 V běží spousta řídících jednotek. Někde jsem četl o spotřebě ve
<br>
>> stovkách! W. Záleží kolik jich je během nabíjení aktivních.
<br>
>> Ale ten power management asi moc efektivní nebude. Vzpomeňte si na 
<br>
>> nedávné
<br>
>> kauzy Škody a VW, kdy dálková aktualizace SW, která trvala několik 
<br>
>> hodin,
<br>
>> dokázala vybít 12 V baterii. Byla na to navázaná svolávací akce, kdy se
<br>
>> aktualizace provedla v servisu a zároveň se měnila baterie za jinou s 
<br>
>> vyšší
<br>
>> kapacitou...
<br>
_______________________________________________
<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
<br>
Hw-list@list.hw.cz
<br>
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br>
</p>
</blockquote></div><br></div></div></div>