Příspěvek pana Hudečks jsem si přečetl pozorně, ale nepíše tam nikde že by jezdil po chodníku.<div>Jinak souhlasím s tím že jezdím na koloběžce po chodníku je přestupek. Lze za to dostat pokutu až 2000Kč. <br><br>pátek 5. srpna 2022 Marek Sembol <<a href="mailto:hwm.land@gmail.com">hwm.land@gmail.com</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr">Hmm, dalsi, ktery si mysli, ze jezdit (elektro)kolobezkou po chodniku je normalni. NENI. Je to prestupek a doufam, ze to 'branit a chranit' zacnou konecne resit. Nebavi mne porad uskakovat pred magory ritici se na kolobezce po chodniku.<div>Tak asi tolik za mne :(</div><div>BR,</div><div>Marek</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Thu, Aug 4, 2022 at 11:18 PM Pavel Hudeček <<a href="mailto:edizon@seznam.cz" target="_blank">edizon@seznam.cz</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Dobrý den všem,<br>
v poslední době často jezdím na Lime a uvažuji o koupi vlastní. Jenže <br>
jsem objevil několik ale:<br>
<br>
1. Úplně základní problém je, že vlastní mi stejně plně nenahdadí <br>
sdílené. Třeba zrovna dnes jsem jel do práce na koloběžce a zpátky šel <br>
pěšky a stejně to bylo většinu předchozích dní. Jenže s vlastní bych <br>
musel vždycky i zpátky. Ale je i dost cest, kde bych oba směry využil, <br>
takže OK.<br>
<br>
2. Když na té sdílené přijedu k obchodu, prostě ukončím jízdu a veškeré <br>
starosti o koloběžku tím končí. Jenže vlastní bych musel nějak zamknout, <br>
asi jako kolo. Jenže kolo má rám, kterým se dá provlíknout nějaká dlouhá <br>
zamykací věc, navíc je poněkud velké na to, aby ho někdo během chvilky <br>
hodil do kufru obyčejného auta. Na fotkách koloběžek v eshopech jsem si <br>
nevšiml žádné takové díry, maximálně by v některých případech šlo <br>
zamykadlo protáhnout kolem. Máte s touhle situací nějaké zkušenosti?<br>
<br>
3. Lime v zelenobílé verzi jsou docela festovní a navíc slušně <br>
odpružené. Není problém jet na plno po silničních kostkách, nebo <br>
kamenitých místech na břehu Vltavy. Koloběžky Bolt jsou sice taky celkem <br>
festovní, ale neodpružené a již jen jízda po špatném asfaltu byla <br>
utrpení. V podstatě je nereálné na nich jezdit tak, jak jesdím skoro <br>
každý den na Lime. ... No a teď pohled do eshopů... Festovní a odpružené <br>
jen nějaké veliké vehikly, co už jsou spíš motorky a je to na nich na <br>
první pohled vidět, tedy potřeba řidičáku a jízda jen po silnici. V <br>
kategorii "ještě ne motorka" jsem asi najšel jen jedinou: Aprilia ESR2, <br>
ale našel jsem na ní moc málo recenzí. - Máte s ní někdo nějaké <br>
zkušenosti? Nějaké jiné návrhy?<br>
<br>
4. Jak moc údržby takové koloběžky vyžadují?<br>
<br>
Mimochodem, nevíte někdo, jaký výkon vlastně mají ty zelenobílé Lime? Ta <br>
věc sice jede max necelých 25, aby to předpisově nebyla motorka, ale na <br>
druhou stranu, vyjede kopec, na kterém bych na kole dával nejpomalejší <br>
převod, nebo bych, stejně jako většina ostatních, kolo tlačil.<br>
<br>
Díky,<br>
PH<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>
</blockquote></div>