<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
</head>
<body>
<div dir="auto">Ano to je klasika. Přijdete do jejich prodejny a tam vám blondýna výtočí číslo obyčejného a helpdesku (akorát má možná vyšší prioritu ve frontě než kdybyste tam volal že svého telefonu) a předá vám telefon, ať si to vyřídite.
<div>Služby jak víno! </div>
<div>A pak vám řeknou, že mají výpovědní lhůtu jeden měsíc, takže doplatíte ten současný pak platíte úplně nesmyslně jeden navíc a pak od nich konečně máte pokoj. (bylo to zrušení VDSL na chatě). </div>
<div>:-(</div>
<div>Jakub Šerých <br>
<br>
Odesláno z mého telefonu</div>
</div>
<div style="line-height:1.5"><br>
<br>
-------- Původní zpráva --------<br>
Od: Libor Konečný <support@mikrovlny.cz><br>
Datum: út 2. srp 2022 12:02<br>
Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
Předmět: OT: nemoznost vypovedet O2 sluzby<br>
<blockquote>Dobry den vsem<br>
<br>
Mel bych takovy dotaz, mozna nekdo bude pracovat pro O2.<br>
<br>
Nase firma bohuzel je u O2 (po zkusenostech spise N2) a nyni chteji <br>
vice zdimat ja se nenecham :-) a zrusili nam firemni tarif taxem chtel <br>
jsem podat vypoved, nebot uz mame zajisteny tarif za polovinu.<br>
<br>
Nasledujici radky nejsou vtip:<br>
<br>
Na telefon lajne me odkazali na pobocku, jedu do mesta na pobocku ,ale <br>
tam me odkazali na telefon. Na telefonu me odkazali na pobocku, takze <br>
opetovna cesta na pobocku se zavolanim na jejich centrum primo od typka <br>
z pobocky.<br>
<br>
Na pobocce maji jen cislo na tu jejich slavnou linku, na kterou jsem <br>
nekolikrat volal, takze nas znovu odkazali na nejakou O2 samoobsluhu, do <br>
ktere se musi vyplnit kontaktni osoba :-), samoobsluhu, kterou jsme <br>
nikdy nevyuzivali, takze opet ztrata casu zjistovanim jaxe prihlasit, <br>
ale podarilo se, v samoobsluze jsme se kontaktni osobu snazili zadat, <br>
vysledek je ten, ze system vrati hlasku, ze udaje jsou jiz zadane, ale <br>
nejsou :-)) proste des a hruza, zadarmo drahe. Funkcnost jejich <br>
samoobsluhy odpovida programu v prvni hodine informatiky na SS.<br>
<br>
Na webu maji moznost kontaktovat na email korporace@o2.cz, email se <br>
vrati, ze tento email byl zrusen. Na email firmy@o2.cz neodpovedel <br>
dodnes nikdo. Jen prisel email jak jsme spokojeni s O2 :-))<br>
<br>
Jak tedy tuto silenost zrusit? Nema nekdo kontakt na nekoho z O2, <br>
ktery bude vubec neco vedet ?<br>
<br>
<br>
Dekuji<br>
<br>
LK<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz<br>
Hw-list@list.hw.cz<br>
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br>
</blockquote>
</div>
</body>
</html>