<div dir='auto'>Lotus kdysi karoserie (rámy) lepil a nýtoval. Lepidlo bylo nějaký polyuretanový tmel, drželo to plošně. K tomu nýty, aby se to nezačalo v rozích lepených ploch odlupovat.<div dir="auto">Já bych to nýtoval trhacími nýty. Ideálně takové, co mají nerezový trn. Pneumatická nýtovací pistole stojí jenom o pár korun víc, než nýtovací kleště. Utáhne ji i malý kompresor. Šrouby maximálně na hrubé složení, aby to drželo tvar a pohromadě. <div dir="auto">Tomáš OK2MTM </div></div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 31. 7. 2022 1:48 napsal uživatel Jiri Foldyna <jiri.f@foldynovi.cz>:<br type="attribution" /><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><p dir="ltr">Dne 31.7.2022 v 0:34 Petr Labaj napsal(a): <br>
> Není to odpověď na otázku, ale nejlepší "lepidlo" je pořádný šroub. <br>
> Z popisu není poznat jak to bude dělané a jak to bude namáhané. <br>
> Ale pokud je to určeno pro nějakou zátěž, navíc do vnějšího prostředí  <br>
> (horko, mráz, vlhkost), tak bych teda do lepení nešel. <br>
> Zvlášť bez předchozích dlouhodobých zkušeností. <br>
>  <br>
> PL <br>
<br>
Tak ono to asi skončí sešroubované :-) <br>
Jen jsem si říkal, kdyby s tím měl někdo zkušenosti a poradil něco  <br>
spolehlivého... <br>
<br>
jf <br>
_______________________________________________ <br>
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <br>
Hw-list@list.hw.cz <br>
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list <br>
</p>
</blockquote></div><br></div>