<div dir="auto"><div dir="auto">Zkuste, jestli ten touchscreen přežije v barokomoře. <div dir="auto">Určitě ji mají v Ústavu leteckého zdravotnictví:</div><div dir="auto"><a href="https://www.aeroweb.cz/clanky/3145-dalsi-termin-hypoxie-prakticka-zkusenost-s-barokomorou" target="_blank" rel="noreferrer">https://www.aeroweb.cz/clanky/3145-dalsi-termin-hypoxie-prakticka-zkusenost-s-barokomorou</a></div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Výšky, o jakých píšete, tam dokáží nasimulovat bez problémů. </div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">OH</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne po 25. 7. 2022 18:27 uživatel Pavel Kutina <<a href="mailto:hw@prelude.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw@prelude.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Zdravim,<br>
<br>
resime tu zajimavy problem - mame zarizeni s 10" odporovym touscreenem. Za <br>
normalnich okolnosti dost spolehlive zarizeni, ale jeden zakaznik si to <br>
preposila pres pulku sveta - a asi tak polovina, mozna i dve tretiny touch <br>
senzoru umrou. Jede to od nas do Holandska po zemi, tam je to jeste OK, tam <br>
odtud do Japonska letecky, taky jeste OK, ale z Japonska do Ciny to uz <br>
leteckou prepravu casto neprezije. Jsme tu z toho docela na prasky (a nas <br>
zakaznik a jeho zakaznici jeste vic). Zajimave je, ze ty touchscreeny vozi <br>
china cargo z vyroby do Evropy, a je to bez nasledku, ale z JP do Ciny je <br>
neco jinak.<br>
<br>
Nenapadne nekoho, co se muze cestou stavat? Nevypada to na poskozeni <br>
nejakymi vibracemi nebo otresy - jednak to chodi slusne zabalene, jednak je <br>
konstrukce urcena do draznich vozidel, takze neco vydrzi "by design" <br>
(overeno na vibracni desce).<br>
<br>
Jedine, co mne napada, jsou tlakove zmeny. Nas touch ma udavanou odolnost do <br>
2500 m nad morem - jo, ale jaky tlak drzi cinan v cargu? Nasel jsem clanek, <br>
kde mj. tvrdi, ze tlak v nakladovem prostoru by se mel udrzovat na 75kPa, <br>
tedy tech cca 2400 m. A take tam tvrdi, ze snizeni tlaku neni neobvykle u <br>
tech, co skakaji "posledni mili", a ze rekord byl neco pres 6000 m / 46 kPa.<br>
<br>
Netusite, jak se tohle muze projevit na touchscreenu? Kdyz se podivam na <br>
konstrukci, jsou to dve pokovene folie, mezi nimi distancka a v tom vsem <br>
(asi?) nejaky inertni plyn. Kdyby se to vysavilo nejakemu nizsimu tlaku, <br>
mozna by to nemuselo dopadnout dobre.<br>
<br>
Mam urcite par touchscreenu, na kterych by se dalo experinemtovat, ale nemam <br>
nic jako podtlakovou komoru - netusite, kde by se dal nejaky takovy <br>
experiment udelat? Samozrejme nechci slevu zadarmo, na tohle si asi muzeme <br>
pronajmout nejaky "strojovy cas" nebo tak neco.<br>
<br>
Nemate nekdo tip, podobnou zkusenost nebo napad, co by se mohlo behem <br>
transportu dit?<br>
<br>
Diky.<br>
<br>
Pavel Kutina<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div>