Tak o efektivitě systému start/stop by se dalo silně polemizovat. Já když na to nezapomenu při prvním startu, tak okamžitě vypínám. Jde o to, co všechno do té efektivity započítám. A spotřebu po městě dokážu s 1,9TDI o litr až dva lepší než s 1,2HTP. Opět ale jde o to, jestli budu brát v potaz i pořizovací cenu vozítka... <div><br><div>A co se týče ekvitermní regulace je tím víc nevýznamná, čím kvalitnější je dům - jeho zateplení, izolace atd. Ztrácí smysl u nízkoenergetických a pasivních domů. Jenomže tam už taky nemá smysl používat plynové kotle... <br><br>čtvrtek 14. července 2022 Jindrich Fucik <<a href="mailto:fulda@seznam.cz">fulda@seznam.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Dne 14.7.2022 v 12:35 d.petr napsal(a):<br>
> Dobrý den.<br>
><br>
> Koukám, že jste zapáleným zastáncem ekvitermní regulace.<br>
<br>
Zastáncem ekvitermu jsem já, jako příklad velmi efektivního způsobu regulace. Ale zároveň připouštím, že existuje celá řada lidí, pro které není nejefektivnější způsob vhodný.<br>
<br>
Taky mne moc nebaví jezdit autem s litrovým motorem, ačkoli vím, že je to po městě efektivnější než jezdit s dvoulitrem.<br>
... ale alespoň chápu a používám start/stop...<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div>