<div dir="ltr"><div dir="ltr">Zdravím,<div><br></div><div>nepřímé měření jen porovnává rychlost otáček kol ze snímačů ABS. Měl jsem to u Volva, velmi nespolehlivé, 90% hlášek bylo falešných. </div><div><br clear="all"><div><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature"><div dir="ltr"><div><div dir="ltr"><div><div dir="ltr">S pozdravem<br>ing. Pavel Poucha<br>jednatel<br><a href="mailto:pavel.poucha@papouch.com" target="_blank">pavel.poucha@papouch.com</a><br>Tel. +420 777 232 485<br><br>Papouch s.r.o. - vývoj<br>Papouch store s.r.o. - obchod</div><div>Papouch production s.r.o. - výroba</div><div dir="ltr"><br></div><div dir="ltr">Máte-li chuť, navštivte naše stránky <a href="http://www.papouch.com/" target="_blank">http://www.papouch.com/</a></div></div></div></div></div></div></div><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">pá 17. 6. 2022 v 23:54 odesílatel AZE <<a href="mailto:aze@seznam.cz">aze@seznam.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Jak funguje "nepřímé měření tlaku" pneu? Je to u některých aut VW. Skutečné <br>
tlaky se nezobrazují, pneu se nafoukají na správný tlak, systém auta to <br>
nějak zaregistruje a při poklesu to oznámí.<br>
aze<br>
<br>
-----Původní zpráva----- <br>
From: Šerých Jakub<br>
Sent: Friday, June 17, 2022 8:02 AM<br>
To: HW-news<br>
Subject: Zase tlak v pneu<br>
<br>
Občas tu probíhá diskuse kolem zabudovaných snímačů tlaku v pneu. Dnes ke <br>
mně připutovala tahle nabídka:<br>
<a href="https://www.sunnysoft.cz/z/519PCI-1703/tpms-snimace-tlaku-v-pneumatikach-bluetooth-externi-snimace.htm" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.sunnysoft.cz/z/519PCI-1703/tpms-snimace-tlaku-v-pneumatikach-bluetooth-externi-snimace.htm</a><br>
<br>
Máte s něčím takovým někdo zkušenosti? Líbí se mi na tom, že to je <br>
jednoduché, externí mimo systém auta a nezávislé na speciálních ventilkách, <br>
ale zase se bojím, jak to bude s těsností těch čepiček (evidentně v sobě <br>
musí mít hrot na otevření autoventilku, takže tlak je pak závislý na jejich <br>
těsnosti).<br>
<br>
Jakub Šerých<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a> <br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
</blockquote></div></div>