<div dir='auto'>A teď si vemte teréní auto, kde na silnici není problém mít v kolech 3.5 Baru a v terénu i pod 1, aby auto vůbec projelo v bahnu, písku nebo sněhu. Tam už jedině přímé měření, nebo kdyby to nebylo tak složité, centralní řízení tlaku s možností nastavení na obě strany.<div dir="auto">Tomáš OK2MTM </div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 18. 6. 2022 9:52 napsal uživatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka@gmail.com>:<br type="attribution" /><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div>Pokud bude klesat tlak ve všech rovnoměrně, tak ne, ale já jsem zatím vždycky píchnul jen jedno kolo.</div><div><br /></div><div>P.K.</div><br /><div class="elided-text"><div dir="ltr">so 18. 6. 2022 v 0:11 odesílatel Petr Labaj <<a href="mailto:labaj@volny.cz">labaj@volny.cz</a>> napsal:<br /></div><blockquote style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb( 204 , 204 , 204 );padding-left:1ex">Podle otáček jednotlivých kol?<br />
Ale pokud by klesal tlak ve všech stejně, tak by asi nenaměřil nic.<br />
I když možná taky jo, měkká kola se budou v zatáčkách víc deformovat.<br />
To by ale bylo dost složité měření (rychloměr, akcelerometr, zatížení vozu).<br />
<br />
PL<br />
</blockquote></div></div>
</blockquote></div><br></div>