<div dir="ltr"><div>Pro srovnání: v první generaci mazdy 6 je LCD displej, tedy oldschoolový monochromatický, který taky zlobí, vypadávají segmenty, je to citlivé na tlak, měl jsem to vyndané, propájel DPS a nepomohlo to... znova se mi to rozdělávat nechce a nefunguje vlastně jen zobrazení stanice rádia a jeden nebo dva segmenty u hodin (a současně PP)... otravné, ale na funkci auta to nemá vliv, jinak je to držák, je mu 18 let. Začalo to ale zlobit asi ve 13 letech věku auta (když jsem ho jako 11 leté koupil, tak to nedělalo).</div><div><br></div><div>P.K.<br></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">st 25. 5. 2022 v 7:00 odesílatel Pavel Kutina <<a href="mailto:hw@prelude.cz">hw@prelude.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Když jsem uvažoval o koupi C4, tohle byla jedna z věcí, co mne odradily od <br>
koupě - stavový displej, který není výrobce schopný (nechat) vyrobit v mnoha <br>
iteracích tak, aby vydržel alespoň deset let s tím, že navíc neuznává vadu <br>
jako výrobní, mne nenadchnul - navíc, pokud si dobře vybavuju, byla cena <br>
originálního (stejného, tj. poruchového) dílu snad dokonce někde kolem 30k. <br>
Na firmu, co je umí vyměnit za lepší a ještě takhle "levně", jsem při tom <br>
pátrání taky narazil, ale nějak se mi ta filozofie výrobce vůbec <br>
nezamlouvala.<br>
<br>
Takže ano, problém evidentně existuje, existoval... a přetrvává.<br>
<br>
Pavel Kutina<br>
</blockquote></div></div>