<html><body>Kdyz se dela cement tak se pali pneumatiky a ty uz v uhlikove stope zapocitane jiste jsou :D<br><br>-- <br>-----------------------------------------<br>Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu<br><br><aside>
---------- Původní e-mail ----------<br>
Od: Jindrich Fucik <FULDA@seznam.cz><br>
Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
Datum: 11. 5. 2022 13:43:22<br>
Předmět: RE: OT: Dtest, zajimavy clanek - zivotni cyklus automobilu
</aside><br><blockquote data-email="FULDA@seznam.cz">To se nepočítá, protože tím se také víc opotřebují dálnice a když se víc opotřebují dálnice, tak se dělají nové. A jak známo, dálnice jsou betonové a beton když zraje, tak požírá CO2. Takže má zápornou uhlíkovou stopu.
<br>A jestli se někdo zeptá, jak je to s cementárnou, když se dělá cement, tak mu sluníčkáři dají do nosu.
<br>
<br>---------- Původní e-mail ----------
<br>Od: Zdenek <zdej@atlas.cz>
<br>Komu: 'HW-news' <hw-list@list.hw.cz>
<br>Datum: 11. 5. 2022 13:31:28
<br>Předmět: RE: OT: Dtest, zajimavy clanek - zivotni cyklus automobilu
<br>
<br>Ještě mě v rychlosti napadlo, že když mají EV vyšší hmotnost, bude větší
<br>opotřebení pneu. Tedy zase nějaká uhlíková stopa spojená s jejich výrobou...
<br>_______________________________________________
<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
<br>Hw-list@list.hw.cz
<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br></blockquote></body></html>