<html><body>Tak jsem položil dotaz odborníkovi z DPMB a odpověď je že parciální trolejbusy jezdící v Brně nemohou nasadit fajfky při jízdě (nasazují je do těch korýtek, a ty jsou jen krátké). A podle předpisu je při jízdě ani nemají sundávat.<div>Já jsem viděl v Něměcku trolejbus co za jízdy se připojil k troleji, ale to byla trošku jiní konstrukce troleje a hlavně to nebylo fajfkama ale takovým trošku jiným pantografem co uměl sledovat ty dráty. Jak, to nevím, ale dělal to za jízdy. A je to víc jak deset let. Někdo mi potom dal podrobné informace, neb mě to zajímalo, ale ty jsem již zapomenul.</div><div>Tak jen tak pro Ty co je to zajímá. Pokud je zájem o další podrobnosti, není problém je získat.</div><div><br></div><div>Petr</div><div><br><br><blockquote data-email="labaj@volny.cz">Minimálně stahování se u nás děje prakticky vždy za jízdy.
<br>Taky to přitom dělá celkem slušný randál, tak sběrače poskakují po 
<br>střeše než se to zaháknou za držáky.
<br>
<br>PL
<br>
<br>*********************
<br>
<br>Dne 19.4.2022 v 17:19 Petr Zahradník napsal(a):
<br>> Ten trolejbus musí zastavit, aby se trefil do naváděcí stříšky. U nás je ta stříška za zastávkou. Takže když stojí na zastávce, může rovnou nasadit klacky. Stahuje je také zastavený, protože pří stahování ty klacky lítají ze strany na stranu docela dost.
<br>>
<br>
<br>_______________________________________________
<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
<br>Hw-list@list.hw.cz
<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
<br></blockquote></div></body></html>