<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000">
<DIV>Trošku jsem se zabýval nabíjením elektromobilů, ale nemám jasno ohledně DC 
rychlonabíjení. AC nabíjení, z domácích tzv, wallboxů 1f a 3f a z nabíječek s 
krabicí na kabelu 1f chápu, to žádné nabíječky nejsou, název jen mate uživatele. 
Jak vlastně funguje rychlonabíjení 50kW, třeba u ČEZ? Baterie auta má cca 400V, 
pro těch 50kW to je cca 125A, u 100kW je to už 250A. DC proud má v konektoru dva 
kolíky, a k tomu tam jsou dva fousy pro komunikaci. Nabíječka je ve stojanu, pro 
AC je v autě. Jak vlastně nabíječka komunikuje s autem? Zcela jistě tam musí být 
AC/DC měnič na vyšší napětí, běžný 3f usměrňovač by těžko dodal z 3f sítě  
400V DC.</DIV>
<DIV>aze</DIV>
<DIV> </DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>