<div dir="ltr"><div dir="ltr">st 19. 1. 2022 v 15:08 odesílatel Jindroush <<a href="mailto:jindroush@seznam.cz">jindroush@seznam.cz</a>> napsal:<br></div><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Budu si hrat na dablova advokata - co za "prepinac" je skutecne <br>
uprostred potreba? (Mam relativne moderni auto s docela velkymi displeji <br>
a jsem zvykly na delsi jizdy, dost i v noci)</blockquote><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
<br>
Jednou za uhersky rok zapnu/vypnu mlhovky, ty maji fyzicke cudliky vlevo.<br>
Obcas zmacknu vystrazna svetla - ty maji cudlik vpravo u klimy.<br>
Klima, prakticky na ni nesaham, proste bezi sama tak, at je mi prijemne. <br>
Zatim ma fyzicka tlacika, nemusela by.<br></blockquote><div><br></div><div>Klima? Mám v autě tu lepší, tzn. automatickou, ovládání přes tlačítka a sahám na to furt. Buď je mi zima zrovna na nohy nebo na ruce a podle toho chci, kam to má foukat. Někdy se mi mlží čelní sklo, tak chci aby to foukalo jenom tam (nějaký režim na rychlé odmlžení). Teplotu ubírám i přidávám, podle toho jak se cítím. Když nechci nasávat nějaký ten zápach z venku, tak přepnu ten vnitřní okruh.</div><div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
Parkpilot - ma cudlik vpravo, ale asi neni problem ho zmacknout na <br>
displeji (pouziva se malo, nekdo vubec)<br>
Media, nulovani pocitadel, stavy auta, telefon apod je na volantu, jako <br>
fyzicka tlacitka nebo swipatka.<br></blockquote><div><br></div><div>Ovládání rádia mám tlačítky na volantu, hansfree mám dodělávanou (parrot), má svoje tlačítka.</div><div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
Vsechna jizdni heblatka jsou na volantu nebo na packach volantu.<br>
Bambilion funkci lze ovladat hlasovym ovladanim.<br>
<br>
Ktera jsou tedy ta casto pouzivana tlacitka, ktera v modernich autech <br>
chybi? Na co skutecne sahate a sahate na to casto a musite na to sahnout <br>
rychle a presne?<br>
Podle me se takhle zeptali designeri rozhrani a vyslo jim to, co vidite.<br></blockquote><div> </div><div>Podle mě za nima přišli obchodníci a chtěli dotykáč na všechno, protože Tesla to má taky. Někdo s tím začal první a všichni to okopírovali, protože je to cool a moderní. Auto bez dotykového displeje je zastaralé a to přece nikdo nechce.</div><div><br></div><div>Jedna věc je bez diskuze lepší ovládaná dotykáčem a to navigace. Začalo to už před lety, garmin, tomtom a spol., pokud byla nějaká vestavěná v autě, tak byla ovládaná nějakým kolečkem nebo tlačítky a to bylo strašně dřevěné.</div><div><br></div><div>Ale ovládat tím úplně všechno? Ono se to trochu mění i v těch článcích a recenzích, na začátku se novináři rozplývali, jak je to super, teď zas chválej auta, co si zachovala část ovládání tlačítky.</div><div><br></div><div>Pavel Kadečka.</div></div></div>