Pravda je, že když jsem byl malej, tak jsem to taky zkoušel. 2 elektromotorky Igla gonio spojené hřídelky ventikovou gumičkou ze sady na lepení kol... <br><br>středa 5. ledna 2022 Libor Konečný <<a href="mailto:support@mikrovlny.cz">support@mikrovlny.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div>
    <p>Nejen ze by to zamavalo s napetim, ale naprazdno by to po
      nastartovani zakourilo a zacaly by letat jiskry, kdyz to tedy
      vyrabi prebytek energie, tak motor musi jet na vyssi rychlost a
      tim padem alternator vyrobi vice.<br>
    </p>
    <p>Nastesti je mozne dohledat autory i fanatiky a zavrit je vsechny
      do raje :-)</p>
    <p>LK<br>
    </p>
    <p><br>
    </p>
    <div>Dne 05.01.2022 v 11:50 Pavel Kadečka
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">
      
      <div dir="ltr">
        <div dir="ltr">Hlavně je tam X střihů videa, kde se mohlo změnit
          cokoliv.</div>
        <div dir="ltr"><br>
        </div>
        <div>Mně jako technika napadají samé otázky, když na to koukám:
          proč z alternátoru vedou tři dráty a připojené do psa jsou jen
          dva. Nemá to žádnou regulaci, prostě se to točí a wattmetr mu
          ukazuje 50 Hz přesně. Pouští tam vrtačku a flexu, pro jistotu
          nezabírá displej wattmetru, takováhle sranda by musela zamávat
          s napětím i frekvencí. Proč vzal autoalternátor a rozebral ho
          do šroubku, vždyť je to děsně pracné.</div>
        <div dir="ltr"><br>
        </div>
        <div>P.K.</div>
        <div><br>
        </div>
        <div class="gmail_quote">
          <div dir="ltr" class="gmail_attr">st 5. 1. 2022 v 11:06
            odesílatel Pavel Kutina <<a href="mailto:hw@prelude.cz" target="_blank">hw@prelude.cz</a>> napsal:<br>
          </div>
          <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Ve fyzice :)<br>
            <br>
            Ale jinak místa na cokoli je tam až až - od přívodního
            kabelu pod soklem <br>
            přes baterky v soklu po baterky pod deklem na tom motoru. Na
            těch pár vteřin <br>
            videa to stačí. Až to bude v zavřené plexi krychli, tak se
            na to tak po <br>
            týdnu chodu přijdu někam podívat :)<br>
            <br>
            Jinak ta konsrukce je úžasná, tam snad nemá rozumnou
            účinnost vůbec nic, tím <br>
            řemenovým náhonem počínaje - tam se ztratí tak 70%, ne-li
            víc...<br>
            <br>
            Pavel Kutina<br>
          </blockquote>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset></fieldset>
      <pre>______________________________<wbr>_________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
  </div>

</blockquote>