<div dir="auto"><div>Hmmm a z 12V 3 faz  alternatora bude 230V jednofaza... ;-)))<div dir="auto">Alebo to bol alternator z moderneho elektromobilu s 800V rozvodom?</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Nezmyslov sa tam da najst...</div><div dir="auto"><br></div><div dir="auto"><br></div><br><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dňa st 5. 1. 2022, 13:31 Lubor Otta <<a href="mailto:butan@centrum.cz">butan@centrum.cz</a>> napísal(a):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Za mně ta úprava není u´úplně zcestné. Po úpravě nepotřebuje cizí buzení, pár set W by to takhle mohlo dát.<br>
Limity jsou v pracovní teplotš, a pak odstředivá síla na ty neodymy.<br>
Lubor<br>
<br>
<br>
______________________________________________________________<br>
> Od: "Petr Zapadlo" <<a href="mailto:zapik@email.cz" target="_blank" rel="noreferrer">zapik@email.cz</a>><br>
> Komu: <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list@list.hw.cz</a><br>
> Datum: 05.01.2022 12:25<br>
> Předmět: Re: V čem je podvod?<br>
><br>
>Když odmyslím tu scestnou filozofii, tak se podivuji nad úpravou <br>
>alternátoru.  Uřezáním polových nástavců ho de fakto "zkriplil" a <br>
>neodymové magnety to podle mě opravdu nezachrání.<br>
><br>
>Jak se takto amputovaný alternátor může chovat?<br>
><br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div></div>