li-ion jsou o něco málo lehčí, viz. ty obrázky v přílohách... Co se týče té teploty Oni se ty li-ion články při těch odběrech coptéře poměrně zahřívají takže jim ten chlad nevadí<br><br>pondělí 8. listopadu 2021 Lubor Otta <<a href="mailto:butan@centrum.cz">butan@centrum.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Dík za odpověď,<br>
kluk má novou koloběžku, tak řeším jak s baterkou, případně i kdy ji ručně vybalancovat.<br>
Při použití těch LiIonek v dronu, o kolik jsou těžší?<br>
Pro domácí výrobu to asi chce pořídit si bodovačku, (z MOTu) a dohlédnout na vyrovnané odpory přívodů u paraelního řazení článků.<br>
Teď už začíná být chladno, řešíte u toho dronu nějak studenou baterku?<br>
Lubor<br>
<br>
Dne 7.11.2021 v 19:29 Jan Kuba napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Určitě jim nabití nevadí, alespoň ne v takové míře, jako Li-Pol. Vyzkoušeno.<br>
  Já sám používám i v modelech kde byly původně Li-Pol články Li-On 18650. Mám 30A články LGDAHB41865, které sice mají jen 1,5Ah,<br>
ale čtyřčlánek pěkně hýbe s FPV250 a narozdíl od Li-pol přežije mnohem déle než rok. Hlavně mu nevadí dlouhodobější skladování. Na j<br>
</blockquote>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>