li-ion jsou o nÄ›co málo lehÄŤĂ, viz. ty obrázky v pĹ™Ălohách... Co se týče tĂ© teploty Oni se ty li-ion ÄŤlánky pĹ™i tÄ›ch odbÄ›rech coptĂ©Ĺ™e pomÄ›rnÄ› zahĹ™ĂvajĂ takĹľe jim ten chlad nevadĂ<br><br>pondÄ›lĂ 8. listopadu 2021 Lubor Otta <<a href="mailto:butan@centrum.cz">butan@centrum.cz</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">DĂk za odpověď,<br>
kluk má novou koloběžku, tak Ĺ™ešĂm jak s baterkou, pĹ™ĂpadnÄ› i kdy ji ruÄŤnÄ› vybalancovat.<br>
Při použità těch LiIonek v dronu, o kolik jsou těžš�<br>
Pro domácĂ vĂ˝robu to asi chce poĹ™Ădit si bodovaÄŤku, (z MOTu) a dohlĂ©dnout na vyrovnanĂ© odpory pĹ™ĂvodĹŻ u paraelnĂho Ĺ™azenĂ ÄŤlánkĹŻ.<br>
TeÄŹ uĹľ zaÄŤĂná bĂ˝t chladno, Ĺ™ešĂte u toho dronu nÄ›jak studenou baterku?<br>
Lubor<br>
<br>
Dne 7.11.2021 v 19:29 Jan Kuba napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
UrÄŤitÄ› jim nabitĂ nevadĂ, alespoĹ ne v takovĂ© mĂĹ™e, jako Li-Pol. Vyzkoušeno.<br>
 Já sám pouĹľĂvám i v modelech kde byly pĹŻvodnÄ› Li-Pol ÄŤlánky Li-On 18650. Mám 30A ÄŤlánky LGDAHB41865, kterĂ© sice majĂ jen 1,5Ah,<br>
ale ÄŤtyřčlánek pÄ›knÄ› hĂ˝be s FPV250 a narozdĂl od Li-pol pĹ™eĹľije mnohem dĂ©le neĹľ rok. HlavnÄ› mu nevadĂ dlouhodobÄ›jšà skladovánĂ. Na j<br>
</blockquote>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>