<div dir="auto">Tuhle diskuzi jsem otevřel já, tak ještě informaci, jak ta výměna kol s ventilky dopadla. Zapalování bylo během výměny vypnuté cca 40 minut. Po nastartování se nestalo vůbec nic, žádná kontrolka nesvitila , vše v pořádku. Pro jistotu jsem ujel asi 5km ale opět nic. Takže jsem byl zbytečně vyplaseny. Možná mi ty zimní gumy nějak naparovali už když jsem to auto s nimi kupoval. Kdo ví?<div dir="auto"><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne po 1. lis 2021 10:30 uživatel JP <<a href="mailto:dodo.hw@jnc.cz">dodo.hw@jnc.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div>
<div>
<pre>Je to tak, zrovna jsem chtel psat:
Pokud mate usb "SDR klicenku" a mrknete na git projekt rtl_433.
Umi to v tomto pasmu dekodovat docela dost protokoku a mimo jine i TPMS
cidla.Divil jsem se na jakou vzdalenost se daji na kus dratu prijimat. (50-60m)
Zajimave, ze treba moje toyota ventilky vysilaji v nejake periode i kdyz se auto nehybe. To cinske aftermarket snimace se probudili az s pohybem auta, nebo zmenou tlaku.
</pre>
<br>
JP<br>
Dne 01. 11. 21 v 9:29 Aleš Filip napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite">
<br>
<div>
Dobrý den, <br>
<br>
Tady je návod, jak se na to podívat RTL-SDR přijímačem<br>
<a href="https://www.rtl-sdr.com/tag/tpms/?fbclid=IwAR0kLelGR9MO5w6vJvyIlACRBubwhYX8Gr6-Nf7jSoeVSh7MW_4GuWGGd18" target="_blank" rel="noreferrer">https://www.rtl-sdr.com/tag/tpms/?fbclid=IwAR0kLelGR9MO5w6vJvyIlACRBubwhYX8Gr6-Nf7jSoeVSh7MW_4GuWGGd18</a><br>
<br>
S pozdravem,<br>
<pre cols="72">--
Aleš Filip
Kutná Hora
<a href="http://xanadu.khnet.info" target="_blank" rel="noreferrer">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
<div id="m_-3973941744202768479quoteDIV"> </div>
</div>
<div>Dne 29.10.2021 v 9:02 ok2mtm
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite">
<div>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1f497d">Když
dojdu je kolu s analyzátorem a to trvale vysílá nějaký
bordel, tak je celkem jasné, že ruší, a že to zahluší část
dálkových ovládání v okolí je dáno kvalitou těch zařízení.
Holt to všechno jeden a 433 MHz a kvalita přijímačů je
slušně řečeno tristní.<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1f497d">Něco
podobného jsme před lety řešili u velkého autosalonu, kde
měsíc předávali auta zákazníkům v restauraci spolu
s obědem pro zákazníka, protože na salonu jim nechodilo
dálkové ovládání. Problém bylo zamáčknuté tlačítko toho
nejlevnějšího bezdrátového zvonku na brance blízkého domu.
Také to vysílalo trvale, a dokonce i na tom žádaném
kmitočtu. Vyřešeno to bylo tak nádherně, že vysílač klidně
mohl je trvale, ale přijímač přestal po chvilce zvonit –
tedy blokovací časovač byl v přijímači a nikoliv ve
vysílači. Když jsme to našli, tak nejdřív byli na dědu
naštvaní, nakonec si ale dali říct a koupili mu za cenu
jednoho oběda pro zákazníka nový lepší zvonek. Děda byl
nadšený, protože se mu teď všichni dozvonili. </span><span style="font-size:11.0pt;font-family:Wingdings;color:#1f497d">J</span><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1f497d"><u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1f497d">Od
té doby jsem toho názoru, že na 433MHz u všech rádiových
šuntů neplatí žádné obecné vlastnosti a zvyklosti, protože
jsou to tak ošizené šmejdy, že se na to stačí jenom špatně
podívat, aby to nefungovalo. Výjimek je hodně málo.<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1f497d">Tomáš
OK2MTM<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1f497d"><u></u> <u></u></span></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #e1e1e1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif">From:</span></b><span style="font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif">
Hw-list [<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz</a>]
<b>On Behalf Of </b><a href="mailto:marian.hubinsky@elso.sk" target="_blank" rel="noreferrer">marian.hubinsky@elso.sk</a><br>
<b>Sent:</b> Friday, October 29, 2021 8:45 AM<br>
<b>To:</b> <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list@list.hw.cz</a><br>
<b>Subject:</b> Re: RE: OT: ventilky s měřením tlaku<u></u><u></u></span></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<p class="MsoNormal"><span>Pochybujem ze toto dokazali kolesa.<br>
Ventilkove baterky by museli mat o tri rady viac energie.
<br>
<br>
>A druhá zkušenost ze zimy před 3 lety (?) - pořádně
zamrzlo a volal mi >kamarád, že neotevře dálkou ani
jedno auto. Naštěstí alespoň do jednoho se >dostal
klíčem a podařilo se mu ho pustit z kopce - po 100m už vše
>fungovalo. Tak jsme vzali spektrální analyzátor a
trošku se koukli na pásmo >a potom už hledali, co to
tam trvale na 433 MHz vysílá - sousedovo zánovní >auto
mělo čidla v kolech, a jak zamrzlo, tak tomu na dvou
kolech odešly >baterky, čidlo se kouslo a vysílalo to
trvale. Jedno čidlo po půl dnu přestalo, >když baterka
definitivně umřela, druhé se vrátilo do normálního stavu
za dva >dny, když se oteplilo. Čidla měla asi 6 let,
podle stáří auta. Tomáš OK2MTM<br>
<br>
s pozdravom<br>
Marián Hubinský <br>
mobile:+421 <a href="tel:905652001" target="_blank" rel="noreferrer">905 652 001</a><br>
Elso Philips Service, <a href="http://www.elso.sk" target="_blank" rel="noreferrer">http://www.elso.sk</a></span><u></u><u></u></p>
</div>
<br>
<fieldset></fieldset>
<pre>_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank" rel="noreferrer">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank" rel="noreferrer">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
<br>
<fieldset></fieldset>
<pre>_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank" rel="noreferrer">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank" rel="noreferrer">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
</div>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>