<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 15 (filtered medium)">
<style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:#0563C1;
        text-decoration:underline;}
span.StylE-mailovZprvy19
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:windowtext;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>
<body lang="CS" link="#0563C1" vlink="#954F72" style="word-wrap:break-word">
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Ty hromadné dobírky se dají nastavit. Nevím, jestli v tom jejich webu nebo telefonicky nebo emailem, ale já to mám nastavené, že mi chodí každá samostatně s variabilním symbolem = číslo objednávky.
 To jsem si nechal nastavit nebo nastavil sám hned na začátku. Mimochodem, dobírka je jedna z věcí, která také funguje pofidérně. Oni platí dobírky slavnostně za 14 dní, od pošty mám dobírku za 3 dny.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<div>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Petr Zahradník, počítačový expert<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">
<span style="color:#0563C1">clexpert@clexpert.cz</span></a><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><a href="http://www.clexpert.cz"><span style="color:#0563C1">http://www.clexpert.cz</span></a>,
<a href="http://www.zahradniksebavi.cz"><span style="color:#0563C1">http://www.zahradniksebavi.cz</span></a><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Petr Zahradník, Computer Laboratory<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<o:p></o:p></span></p>
</div>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<div>
<div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> <b>On Behalf Of
</b>V P<br>
<b>Sent:</b> Sunday, October 31, 2021 11:52 AM<br>
<b>To:</b> HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
<b>Subject:</b> Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek)<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<p class="MsoNormal">Od zacatku Zasilkovna mela fakturaci kazdy tyden. Jako jasne, pro ne je to pohoda, automat to vygeneruje a rozesle, pak sparuje faktury s platbami... jednoduche, klidne by se dalo fakturovat kazdy den.<o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Ze to na druhe strane znamena dostavat faktury na 70,- Kc jejichz zpracovani, zaplaceni a zauctovani prodrazuje sluzbu je v zasade nezajima..<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Standardne tak chodi jedna faktura kazde pondeli.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">A protoze jsou inovativni firmou tak letos zavedli "pro zlepseni zakaznickeho komfortu" ze faktury budou souviset s kalendarnim mesicem, takze kdyz nahodou tyden skonci driv nez v patek vygeneruji "pro lepsi komfort" jeste jednu fakturu.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Kdyby se to aspon dalo ovlivnit tak ze kdyz mesic konci pondelkem tak clovek zasilky na depu vysype az v utery... jenze oni to fakturuji podle toho kdy si zakaznik zasilku vyzvedne.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Naopak dobirky posilaji pro zjednoduseni na ucet "hromadne", takze musim rucne "dekodovat" a rozdelit k jakym fakturam / zasilkam patri platba co prisla na ucet, ani nemluve o tom ze si z toho pro prehlednost jeste strhnou jejich fakturaci.<br>
-- <br>
-----------------------------------------<br>
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - <a href="http://www.pojezdy.eu">
http://www.pojezdy.eu</a><br>
<br>
---------- Původní e-mail ----------<br>
Od: Stanislav Šmejkal <<a href="mailto:smejkal@smejkal.com">smejkal@smejkal.com</a>><br>
Komu: <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a><br>
Datum: 31. 10. 2021 11:11:15<br>
Předmět: Re: Zásilkovna... bylo: (Re: Roboticke trideni zasilek) <br>
<br>
<o:p></o:p></p>
<blockquote style="margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt">
<p class="MsoNormal">> K tomu za druhé: Pro mě je lepší jednou za měsíc dvě papírové faktury od pošty (jednu za balíky, druhou za dopisy) než dostávat od Zásilkovny pět faktur měsíčně elektronicky (čtyři za každý týden a pátou k poslednímu dni v měsíci za třeba
 jeden den).<br>
<br>
Beru zpět, to jsem nevěděl.<br>
<br>
TVL jako fakt? Stále nechápu. 5 faktur měsíčně? To jsou jak ČEZ, který <br>
posílá větší obci s 50ti odběrnými místy 50 faktur a 50 rozpisů záloh - <br>
některé měsíčně, některé kvartálně. Tedy cca 400 zálohových plateb <br>
ročně, my máme míst výrazně méně a zálohových plateb máme slušně 12 ročně.<br>
<br>
> Navíc vidím, jak šla do kytek Uloženka, a postupně se zhoršuje i <br>
Zásilkovna.<br>
<br>
A toto já bohužel sleduju u pošty. A štve mě to, protože pošta je <br>
ideálním kandidátem na standardizované kontaktní místo státu, jenomže se <br>
to celé propadá do ztracena.<br>
<br>
Místo toho, aby pošta dělal poslední míli k nastupující digitalizaci, <br>
kdy už fakt nebude nutné chodit po úřadech jak prosebníček, ale je nutné <br>
obsluhovat významnou část občanů, kteří nejsou digitální a občas <br>
potřebují to kamenné kontaktní místo, tak se pošta ňahňá v rozdělování <br>
podniku, nákupech nekompatibilní konkurence, likvidaci svých <br>
konkurečních výhod.<br>
<br>
A mě to léta štve a štve mě to tak moc, že už jsem se překlopil do <br>
stavu: radši to zrušte, když evoluce nefunguje.<br>
<br>
Jinak ještě jednou díky za exkurz do obchodních postupů zásilkovny, to <br>
je fakt mazec! Fakt 5 faktur měsíčně?<br>
<br>
Standa<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></p>
</blockquote>
</div>
</div>
</body>
</html>