<HTML><BODY><FONT style='white-space:pre-wrap;font-family: Helvetica Neue, Helvetica, Arial, sans-serif;margin: 1em 0;'>Pochybujem ze toto dokazali kolesa.<br>Ventilkove baterky by museli mat o tri rady viac energie.  <br><br>>A druhá zkušenost ze zimy před 3 lety (?) - pořádně zamrzlo a volal mi >kamarád, že neotevře dálkou ani jedno auto. Naštěstí alespoň do jednoho se >dostal klíčem a podařilo se mu ho pustit z kopce - po 100m už vše >fungovalo. Tak jsme vzali spektrální analyzátor a trošku se koukli na pásmo >a potom už hledali, co to tam trvale na 433 MHz vysílá - sousedovo zánovní >auto mělo čidla v kolech, a jak zamrzlo, tak tomu na dvou kolech odešly >baterky, čidlo se kouslo a vysílalo to trvale. Jedno čidlo po půl dnu přestalo, >když baterka definitivně umřela, druhé se vrátilo do normálního stavu za dva >dny, když se oteplilo. Čidla měla asi 6 let, podle stáří auta. Tomáš OK2MTM<br><br>s pozdravom<br>Marián Hubinský   <br>mobile:+421 <a href='tel:905652001'>905 652 001</a><br>Elso Philips Service, <a href='http://www.elso.sk'>http://www.elso.sk</a></FONT></BODY></HTML>