<html><body>JeštÄ› jsem si všimnul toho slova registrace. To je taky super, všichni prodejci si asi myslĂ­, Ĺľe jsou jedinĂ­ na svÄ›tÄ›. JenĹľe je to reálnÄ› tak, Ĺľe mi je našla Heureka a příštÄ› najde nÄ›koho jinĂ©ho. TakĹľe vĹľdy jedinÄ› nákup bez registrace. Jinak bych se z toho managementu pĹ™ihlašovacĂ­ch ĂşdajĹŻ ...<div><br></div><div>Tu vĂ˝sadu, Ĺľe se u nich registruji, má pár vĂ˝jimek typu Farnell, Digikey, ale akvaristika, drogerie, hraÄŤkářstvĂ­, instalaÄŤnĂ­ materiál, obleÄŤenĂ­, ... pokud to bez registrace nejde, dá se koupit i jinde.<br><div><br></div><div>PH<br><div><br><aside>
---------- PĹŻvodnĂ­ e-mail ----------<br>
Od: Jaroslav Lukeš <lsh@wo.cz></aside><aside><span style="color:rgb(0,51,153);background-color:transparent">Tohle pĹ™esnÄ› se mi stalo u TS Bohemia. Objednával jsem pĹ™ed lety pro</span><br></aside><blockquote data-email="lsh@wo.cz">známĂ©ho v jinĂ©m mÄ›stÄ›, pak jsem objednal pro sebe s tĂ­m Ĺľe to vyzvednu <br>na poboÄŤce a ono to dorazilo... známĂ©mu<br><br>V P napsal(a):<br>> Jste si tak jist ze to jinym system nenabourava?<br>> Jestli to nemuze byt treba tim ze mensi eshopy (vcetne me) maji <br>> jednotne pozadavky na registraci zakaznika s ohledem na to ze nasledne <br>> si muze vybrat jako dopravu osobni prevzeti, zasilkovnu, kuryra, <br>> postu, ppl, dpd... kdyz tam nekdo nechce z nejakeho duvodu zadat <br>> skutecnou adresu nic mu nebrani zadat nesmysl, pro me za me at tam <br>> napise ulici "Nereknu" a jmeno "Trhni Si!". Aspon se pak snaz pozna <br>> kdyz se zakaznik prihlasi znovu, rozmysli se ze misto Zasilkovny <br>> vybere PPL a pak se rozciluje ze jsme mu balik poslali na ulici <br>> "Novotneho" v Pardubicich kdyz preci bydli v Novakove v Pribrami a <br>> minule mu balicek dosel...<br></blockquote></div></div></div></body></html>