<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 15 (filtered medium)">
<style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
span.StylE-mailovZprvy18
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:windowtext;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>
<body lang="CS" link="blue" vlink="purple" style="word-wrap:break-word">
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">No jestli v tom jsou ty senzory, tak se prostě u některých aut musí zapsat do řídicí jednotky. Slyšel jsem o tom, že snad některá auta si je umí načíst sama, ale není mi jasné, jak by se to chovalo,
 když parkuješ vedle jiných aut. Možná na to je nějaká volba v menu palubní desky. Já tam mám jen reset těch čidel, což slouží k tomu (jestli jsem dobře pochopil), že si tím stanovíš hodnotu, na kterou máš natlakováno, aby ti to nehlásilo nízký tlak, když chceš
 jezdit s nízkým. A prostě u mého auta se to musí zapsat. Řekl bych, že to bude i u tvého. Tak přijeď, já ti to nastavím
</span><span style="font-family:"Segoe UI Emoji",sans-serif;mso-fareast-language:EN-US">😊</span><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Petr Zahradník, počítačový expert<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">
<span style="color:#0563C1">clexpert@clexpert.cz</span></a><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><a href="http://www.clexpert.cz"><span style="color:#0563C1">http://www.clexpert.cz</span></a>,
<a href="http://www.zahradniksebavi.cz"><span style="color:#0563C1">http://www.zahradniksebavi.cz</span></a><o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Petr Zahradník, Computer Laboratory<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> <b>On Behalf Of
</b>Jirka Mww<br>
<b>Sent:</b> Monday, October 25, 2021 6:48 PM<br>
<b>To:</b> HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
<b>Subject:</b> Re: OT: ventilky s měřením tlaku<o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Díky za odpověď Petře , ale já moc nevím na co se zeptat. Ty zimní gumy jsem dostal k autu a zapomněl jsem se zeptat, myslel jsem si, že bude něco v návodu. Zítra zavolám do prodejny, snad mi něco řeknou. <o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">Dne po 25. říj 2021 18:43 uživatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a>> napsal:<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Něco o tom vím, protože jsme to také řešil. Ono to je různé u různých aut. U mého Mitsubishi je to tak, že se musí zapsat sériová čísla do řídicí jednotky. To je jedna možnost.
 A druhá možnost je pořídit ventilky, které se umí naprogramovat na čísla, která zapsaná jsou. A fakt se mi nechtělo za ventilky platit tolik, kolik chtějí v autorizovaném servisu.<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Jestli se ptáš, jak jsem to vyřešil já, tak jsem to vyřešil velmi jednoduše. Koupil jsem si ventilky neoriginální a koupil jsem si přístroj, který umí to, co potřebuji. Umí (a)
 načíst stávající ventilky přímo z ventilků bezdrátově, (b) načíst stávající ventilky z řídicí jednotky, (c) zapsat nové ventilky do řídicí jednotky, (d) naprogramovat univerzální ventilky (ty musí být od nich). Tak jestli máš dotazy, ptej se.<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Petr Zahradník, počítačový expert<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">e-mail:
<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank"><span style="color:#0563C1">clexpert@clexpert.cz</span></a><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank"><span style="color:#0563C1">http://www.clexpert.cz</span></a>,
<a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank"><span style="color:#0563C1">http://www.zahradniksebavi.cz</span></a><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Petr Zahradník, Computer Laboratory<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<div style="border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm">
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"><b>From:</b> Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>
<b>On Behalf Of </b>Jirka Mww<br>
<b>Sent:</b> Monday, October 25, 2021 5:50 PM<br>
<b>To:</b> HW konference <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
<b>Subject:</b> OT: ventilky s měřením tlaku<o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Dobrý den,<o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">mám nové Suzuki S Cross a to má ventilky  s měřením tlaku.  Dostal jsem k tomu i sadu zimních kol, které ty ventilky mají taky, ale v návodu se nic nepíše o nějakém spárování s
 řídící jednotkou.  <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Na Internetu ve fóru Suzuki je spousta informací, kterým moc nerozumím.  Někdo píše, že se musí po výměně kol počkat 20 minut než se zapne zapalování, někdo píše, že se musí hned
 ujet 5km,   někdo zase, že bez nastavení v řídící jednotce bude trvale svítit chybová signalizace.   Obávám se, že v místním JZD servisu, kam jsem jezdil se starým autem, o tom asi taky nebudou nic vědět.  Nemáte s tím někdo opravdovou zkušenost ? Do značkového
 servisu do Pardubic se mi s tím jet  nechce, je to 60 km. <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">   <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"><br clear="all">
<o:p></o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Zdravi<br>
Jirka Sloupenský  OK1MWW<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">
www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></p>
</blockquote>
</div>
</div>
</body>
</html>