<html><body><div>Myslím, že "<span style="color:rgb(0,51,153);background-color:transparent">některé fotky po nafocení </span><span style="color:rgb(0,51,153);background-color:transparent">už nejdou otevřít" </span><span style="background-color:transparent">důvod k reklamaci a je jedno co je příčinou.</span></div><div><span style="background-color:transparent"><br></span></div><div><span style="background-color:transparent">Samozřejmě není od věci vyzkoušet i nějaké jiné související problémy, třeba video, nebo jestli je podezření na vadné sektory, tak tam nahrát třeba velikej RAR s nastavením "solid archiv", nejlíp přes celý volný místo a pak ho zkusit otevřít.</span></div><div><span style="background-color:transparent"><br></span></div><div><span style="background-color:transparent">Je ale klidně možné, že v servisu řeknou "jo to je jeden z těch co měly chybu ve FW, co způsobuje rozbitý fotky, ... a přehrání FW pomůže:-)</span></div><div><span style="background-color:transparent"><br></span></div><div><span style="background-color:transparent">PH</span></div><div><span style="background-color:transparent"><br></span></div><aside>
---------- Původní e-mail ----------<br>
Od: Miloš Šula <sula@rps.cz><br></aside><blockquote data-email="sula@rps.cz">mám nový telefon s androidem a stává se mi, že některé fotky po nafocení <br>už nejdou otevřít. Domnívám se, že to může být vadnou interní pamětí. <br>Lze ji nějak otestovat ( fsck ? ) na vadné sektory z důvodu případné <br>reklamace ? Případně aspoň načíst nějaký log ve kterém se zaznamenávají <br>chybné zápisy do paměti ( dmesg ) ? Myslím že bez tohoto základního <br>nástroje se to zákazníkům reklamuje docela blbě...Už vidím to řešení ... <br>udělají HW reset, nahrají update firmware a než se to zase trefí to <br>vadného sektoru, tak to nějakou dobu půjde :(<br><br></blockquote></body></html>