<html><body><div>Na to stačí jednoduchý UZ senzor na střeše. Tedy na ty kola, nebo jiné "řídké" náklady. Stačí výšku vyhodnotit podle posledního odrazu.</div><div><br></div><div>Ale asi by bylo nejlepší to nějak kombinovat, jako třeba že když se ŘJ dozví, že má na střeše držák na kola, který hlásí že sám váží 5 kilo a ŘJ zjistí, že přibylo ještě dalších 15 a sonar hlásí 1,5 m, tak může očekávat kola do výšky 1,5 m. A pokud to bude nějaký divný (např. 70 kilo a 15 cm), tak se na displeji před odjezdem zeptat uživatele a prudit kvůli tomu asi jako při nezapnutých pásech.</div><div><br></div><div>PH</div><br><aside>
---------- Původní e-mail ----------<br>
Od: Zdenek <zdej@atlas.cz></aside><aside><span style="color:rgb(0,51,153);background-color:transparent">Tak zrovna ten stav naloženo / nenaloženo by se dal určit podle změny zatížení ližin. Ta výška profilu už by ale musela být někde vložena uživatelem.</span><br></aside><blockquote data-email="zdej@atlas.cz">

<p style="padding:0 0 0 0;margin:0 0 0 0">______________________________________________________________<br>
> Od: "Jindroush" <jindroush@seznam.cz><span style="background-color:transparent;color:rgb(0,0,0)"> </span></p></blockquote><blockquote data-email="zdej@atlas.cz"><p style="padding:0 0 0 0;margin:0 0 0 0"><span style="background-color:transparent">Jiste - tohle je obecny problem veskerych ochran - tyhle corner cases. Ty jednoduche, nejcastejsi pripady je snadno pokryt a clovek si zvykne.</span><br></p><div class="-wm-moz-cite-prefix">
 Pak ale samozrejme jsou limity technologii a pak se vice/mene nepouceny uzivatel divi, ze 'to najednou nefungovalo' i kdyz je to pomocnik a nikoli nahrazka cloveka. Jak ta dama v MB GLS, co prejela na silnici dite a jeste se hajila tim, ze ma senzory a ty nic neudelaly.<br>
 <br>
 Jinak u tohohle by to samozrejme selhalo uz na tom, ze by uzivatel musel nejak zadavat zvyseny profil vozidla a jistojiste by zapomel nebo ho zadal blbe ;-)<br>
 J.</div></blockquote></body></html>