Stojí jen Toyota. Hyundai normálně vyrábí.<div>Karel M.<br><br>pátek 10. září 2021 Jiří Nesvačil <<a href="mailto:nesvacil@posys.eu">nesvacil@posys.eu</a>> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Normálně se vše zkouší a je na to čas měsíce nebo i roky. Tady pojedou podle návodů u lepení třeba k lepidlu, ale jestli neudělali chybu se dozvědí až zákazníci. Problém je, že těch chybějících věcí bude hodně .. .<br>
<br>
Naopak, když by tam šel zkušený údržbář, tak by si poradil. Dnes těhle lidí ve firmách je jako šafránu.<br>
<br>
Vidím jako rozumné, že ostatní stojí.<br>
<br>
Jirka<br>
<br>
<br>
Dne 10.09.2021 v 20:13 Petr Labaj napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Myslím, že to bude sériovka. Zřejmě to nebude tak, že jednomu autu by chtěl pohon oken, druhému naklápěni zrcátka atd.<br>
Těch aut tam bude mrak se stejným problémem. Takže si nemyslím, že by to nějaký Pepa-opravář dodělával na místě, někde venku na mraze. Ale bude se to dělat v hale.<br>
Vyrábí to velká firma, ne nějaká 2-mužná garážovka.<br>
Myslím, že to co o autech víme my, to oni vědí taky.<br>
<br>
PL<br>
<br>
***************************<br>
<br>
Dne 10.9.2021 v 14:49 Jiří Nesvačil napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
To není sériovka, aby po roce stání se něco rozjíždělo, takže to tak snadné nebude. Navíc toho bude spoustu různého.<br>
<br>
Například pokud v zimě budou montovat zpětně plasty, tak začnou více praskat nebo ty pojistky na plastech začnou praskat. To, že Vám něco drží na třech místo čtyřech spojích nepoznáte jednoduše, ale nové to není, odborník třeba bude myslet, že je bourané. To mám z autorizovaného servisu, kde mi doporučili se záruční opravou počkat na léto.<br>
<br>
Když auto rok bude stát možná se přichytí kroužky v motoru, dobré třeba WD předem pročistit, určitě to bude zkravovat životnost.<br>
<br>
Všehcno uložení co stojí a nehýbe se i když vyměníte náplně, tak to někde trošku zůstane zatuhlé, utrhne se někdy.<br>
<br>
To nemluvím o lepidlech, lepených spojích.<br>
<br>
Určitě to je výzva. Sám jsem kdysi jezdil s autem, které rok stálo a viděl, jak odchází věci, které by nemysely.<br>
<br>
Jirka<br>
<br>
<br>
Dne 10.09.2021 v 11:05 Petr Labaj napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Je spousta kovových konstrukcí, které jsou venku trvale.<br>
A těžko budou mít kvalitnější povrchovou úpravu, než mají dnešní auta.<br>
Dodatečná montáž podle mě proběhne zcela standardně, na výrobní lince<br>
nějakým zkráceným průchodem. To nebude dělat opravář Pepa, ale Škodovka.<br>
<br>
PL<br>
<br>
***********************<br>
<br>
<br>
Dne 10.9.2021 v 8:15 Zdenek napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
To bude fajn koupit si "nové" auto odstavené třeba rok na dešti a sněhu. Navíc je pravděpodobné, že montáž proběhla nějak improvizovaně...<br>
</blockquote></blockquote></blockquote>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote></div>